Masterpiece Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Jeg har tenkt til å bytte ut "VW" emblemet i grillen, også "golf" og "VW" emblemet på bakluka med noen sorte. Jeg har tenkt til å fjerne golf emblemet bak. Blir det noen stygge merker hvis jeg tar det bort? Hvordan skal jeg bytte selve VW emblemet på bakluka? Siter GOLF IV 1.6 HIGHLINE 1999 MOD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Om du tar bort merket på bakluka får du en "dump" inn.. Ikke veldig pent.. Hehe For å fjerne merket bruker du en bit fiskesnøre eller tanntråd. Lurer den bak og skjærer limet løs. Så bruker du sitrus-rens til å fjerne det som sitter igjen. Så kan du ta å polere vekk resten om du ikke skal sette på ett nytt ett da.. Så er det bare å lime på det nye, er som oftest med dobbeltsidig tape bakpå.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masterpiece Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Om du tar bort merket på bakluka får du en "dump" inn.. Ikke veldig pent.. Hehe For å fjerne merket bruker du en bit fiskesnøre eller tanntråd. Lurer den bak og skjærer limet løs. Så bruker du sitrus-rens til å fjerne det som sitter igjen. Så kan du ta å polere vekk resten om du ikke skal sette på ett nytt ett da.. Så er det bare å lime på det nye, er som oftest med dobbeltsidig tape bakpå.. Okei. blir det no sånn "dump inn" når du fjerner "golf" merket også? eller er det bare "vw" merket på bakluka at det blir sånn dump inn? Siter GOLF IV 1.6 HIGHLINE 1999 MOD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Nei, golfmerket er nemlig ekstrautstyr på golfen :) Så det er bare å fjerne. Har fjerne golf og tdi-merkene på min.. Ble MYE penere med en gang... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Bare ta den grusomme vindusviskern og nå :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masterpiece Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Bare ta den grusomme vindusviskern og nå :) bra at det ikke blir no merke etter den da:) må vel bare bruke tanntråd å fjerne det først og så vaske bort limet da? kan ikke ta bort vindusviskeren vettu!:well: den er kjekk å ha når det regner;) men kan være enig i at den ikke ser noe pen ut!!! vet du om det følger med noe til å lime fast det nye emblemet? noe du kan ambefale å bruke? Siter GOLF IV 1.6 HIGHLINE 1999 MOD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian87 Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 bra at det ikke blir no merke etter den da:)må vel bare bruke tanntråd å fjerne det først og så vaske bort limet da? kan ikke ta bort vindusviskeren vettu!:well: den er kjekk å ha når det regner;) men kan være enig i at den ikke ser noe pen ut!!! vet du om det følger med noe til å lime fast det nye emblemet? noe du kan ambefale å bruke? Leser du egentlig hva folk skriver? På emblemene er det SELVFØLGELIG dobbeltsidig tape. Siter 2011 Lancer Sportback 1986 BMW 325 Coupe http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Leser du egentlig hva folk skriver? På emblemene er det SELVFØLGELIG dobbeltsidig tape. Rolig.... Alternativ til vindusviskern bak er å polere bakruta med ett middel som turtlewax har.. Funker som faen for meg i allefall.. Og du har jo sidespeila vett Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Et annet alternativ til deg: Kjøp Vw Sharan emblem til bakluka. Det er litt mindre enn Golf emblemet og passer perfekt inn i den lille dumpa. Når det gjelder visker så var jeg som deg at jeg ikke ville fjerne den så monter Aerotwin visker som bl.a sitter på Touran eller no.. Plug&PLay! Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remye Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Btw, varme emblemet litt med hårføner før du fjerner det med fiskesnøre... Da er det meget enkelt å fjerne resten av "limet/teipen" som sitter igjen ;) No problemo :) Siter Audi A4 B6 E8 TQS Montering av RNS-E i AUDI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Marius: hvor får man kjøpt den viskern? Er den orginal til touran eller? Den er jo tross alt 10 ganger penere.. :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Marius: hvor får man kjøpt den viskern? Er den orginal til touran eller? Den er jo tross alt 10 ganger penere.. :) Går på Ebay.de for en rimelig penge, eller så finnes den hos Møller. Er orginal Touran visker ja :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elli87 Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Nå leste jeg i litt stor fart her. Men, hvordan får jeg fjernet emblemet i grillen ? Har fjerne GOLF merket bak. Så utrolig mye bedre ut med clean rumpe. Siter : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Foran sitter det clipset i grillen så det kan lønne seg å ta av denne. De "bena" på emblemet knekker ganske lett til tider... Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Ja du må nesten av med grillen for å få dette til... Smal sak.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg