Gå til innhold

Dør sitter fast:S

Ranger emnet

Singh_Supreme

Anbefalte innlegg

Da er det enda ett problem med min Tussi....

Døra på pasasjer siden åpner seg ikke fra inn siden eller utsiden! Skjønner ikke hva eller hvordan jeg skal få denne opp!?! Noen som har vært borti samme problem?

PLEEEEEEEEEEEEAS HEEEEEEEEEELP!

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min golf har hatt noe problemer med låsen i døren. Faktisk på førersiden. Og den ville ikke åpne seg, ikke innefra eller fra utsiden. Jeg måtte klatre en stund over i førersetet. Ikke noe særlig kjekt.

Alt som måtte til var ny lås fra tyskland. Har ikke hatt noe problem med døren etterpå.

Kjenner også til andre golfer med samme låseproblem. Min mormor som var stolt eier av en Golf 4 1,8 med turbo (!) hadde samme problem som meg, bare med passasjerdøren.

Undersøk med VW forhandler om ny lås kan være løsningen.

Lykke til!

: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAr selv vært ute for dette etter en feilmontering.

Strammeren til dør-åpneren var strammet for mye. og vips, så var døra i lås.

Det jeg måtte gjøre, var å rive av interiøret. skruene under dekselet kommer man faktisk til. men den på siden må desverre bøte med livet. så plukket jeg ut vinduet og lista. løsnet ramma rundt i døra. nå fikk jeg da åpning nok inn i døra til å få hektet av wiren til dør-åpneren. når denne frigjøres, skal det være mulig å åpne døren fra innsiden. Slakket ut wiren i ytre dørhåndtaket før jeg monterte det sammen igjen. og nå funket døra flott.

Jeg fikk i hvertfall fikset det sånn.

Men vet også at det har forekommet elektriske feil på disse låsene. slik at det har slått inn en sikkerhetsfunksjon med følge at dørene går i vranglås.

snakket med en vw-makaniker om dette. og han sa at hvis man satte spenning på en av ledningene inn i låsesentralen(husker ikke hvilken) så ville denne sikkerhetsfunksjon kobles ut igjen og dørene kan åpnes igjen.

Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!!

98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421