A41.8T Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 har noen på forumet erfaring med dette produktet?? skal vist rense lmm og da blir den bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Dette fungerer knall. Fordamper på ca 20 sekunder. CRC Quickleen heter den. Bare og dynke på...sørg for at sette den røde plastikslangen på sprayflasken og kom godt inn og spray de trådene som sitter inni og "grillen". Men ikke spray så langt inn i LMM'en at du rører borti noe. Den er svært følsom. Men spray på du:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A41.8T Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Dette fungerer knall. Fordamper på ca 20 sekunder. CRC Quickleen heter den. Bare og dynke på...sørg for at sette den røde plastikslangen på sprayflasken og kom godt inn og spray de trådene som sitter inni og "grillen". Men ikke spray så langt inn i LMM'en at du rører borti noe. Den er svært følsom. Men spray på du:) ok:) hvordan ble motoren etter du sprayet da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 ok:) hvordan ble motoren etter du sprayet da?? Merka ikke noe forskjell, for min var fin fra før av. Bare gjorde det samtidig så jeg rensa green filteret. En rens er alltid bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 hvor kjøper man dette? Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 http://www.bilvarehuset-anker.no Her kjøpte jeg. 114kr for ei "flaske". produkter > bilpleie og behandling > motorvask og avfetting > Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg