Gå til innhold

nytt spm ang bilstereo

Ranger emnet

_golfie_

Anbefalte innlegg

Vet at dette ikke er stedet å spørre, men gjør det no allikevel:D

Noen som har en god ide til hvordan man kan feste en subkasse så den slipper å seile rundt baki der?? alacocaina

09.05.07

::::::Noen som har en god forklaring på hvor jeg kan trekke strøm til forsterkeren? vet om hullet framme med rattstammen, men hvor bør jeg trekke fra der?::::::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at dette ikke er stedet å spørre, men gjør det no allikevel:D

Noen som har en god ide til hvordan man kan feste en subkasse så den slipper å seile rundt baki der?? alacocaina

Borrelås!!! Får kjøpt det på Biltema... Stifter det fast til kassen. Og samme i underlaget i bagasjerommet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva det heter, men du kan bruke noen bøylige metall lignende plater med hull i. Fester ene enden i kassen å andre i f.eks golvet på hver side av kassen.. Da sitter den nok! :)

[-]00 Golf IV GTI Exlusive

[-]91 BMW E36 318i

[x]97 Renault Megane RN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for gode svar;) har sef mest lyst til å gjøre som du sier stingah, men kunnskapene strekker ikke helt til selv etter aldri så mange timer inne på bilstereo forumet:P så blir nok en vanlig kasse no i første omgang desverre.

Syns dere om anlegget jeg kjøpte igår da forresten? DSC00026.jpg

kjøpte 1stk Sony MEX-BT5000

1stk JBL Decade T595L

1stk Rockford Fosgate Power Stage 1 - T112D4

1stk Rockford Fosgate Power T4004

og så fikk jeg med kabler å sånt fra rockford, så nå blir det "bygging" til helgen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid gøy å koble anlegg :)

Det er veldig smal sak å bygge kassen slik jeg sa, om du skulle være så uheldig å f.eks lage kassen litt for liten så den ikke blir sittende helt fast så fester du bare en list på siden under trekket. Da blir det perfekt vettu :)

Så bra ut den pakken der jah! Men om du skal lage en så lang kasse som jeg snakker om vil det bli veldig mye penere om du har 2 elementer. Men smak og behag det :)

Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider