Gå til innhold

Prosjekt: Audi A4 Turbo Quattro

Ranger emnet


rogerj

Anbefalte innlegg

Forresten noen som har noen meninger om jeg skal ha øyelokk eller ikke ha det? klarer ikke å bestemme meg. Disse er også levert til lakk, bare prøvemonterte de her.

 

Det som ble levert til lakkering er:

* Motordeksel og diverse andre deksel og smådeler

* Frontfanger

* Bakfanger

* Grillen

 

Dette skal være ferdig innen en uke ettersom jeg har forstått det :) Veldig hyggelig lakkerer..

BMW e46 325ic kompressor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Om du skal ha øyelokk eller ikke er vell opp til deg, hva du liker eller ikke liker.

 

Jeg personlig skjønner ikke hvorfor folk setter på øyelokk, og synes ikke det er pent på NOEN biler.

Men nå er jo jeg en ihøgga tilhenger for det minimalistiske og det "rene", noe som jeg ikke synes øyelokk er.

 

Men som sagt er det min mening, du får velge det du liker best, prøv deg litt fram og tilbake, men mitt råd er å la være, siden facelift-lyktene allerede er pene fra før av.

 

Foresten, utrolig fin bil du har;)

Dette blir nok bra, hva er planene for hekk-partiet?

Lykke til videre!

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, bilen er ikke orginal for å si det sånn.

Men vi får se. Skal komme med en ny spørre undersøkelse når jeg har fått de lakkert og resten av bilen er skrudd i sammen, sånn at man får helheten i det.

 

Jeg personlig tenker 50% 50% på det med øyelokk. Så jeg vet ikke. Synes det blir synd å gjemme vekk linselyktene helt med det :( Men samtidig ser den mer sintere ut med. Vi får se.

 

I dag har jeg ikke vært på verkstedet engang. Venter utålmodig på deler. Nesten så jeg kjører i møte med posten. Gleder meg til mandag (oi, det hadde jeg aldri trodd jeg kom til å skrive.) da kommer alle delene jeg mangler. Og da fyrer jeg kværna i gang:)

BMW e46 325ic kompressor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på enkelte A4 blir det bra, men på andre blir den bare seende trøtt ut.. Syns ikke det er noe.. Har værtfall ikke øyelokk på min..

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på enkelte A4 blir det bra, men på andre blir den bare seende trøtt ut.. Syns ikke det er noe.. Har værtfall ikke øyelokk på min..

 

Pen bil du har.. Mulig og lage noen film klipp mens du kjører? :) Aldri vært borti en A4 med sånn motor.

BMW e46 325ic kompressor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Hei Roger. Får du plass til fangeren slik du har plassert rørene?

 

Fronten passa. 3" rør. Holdte på i mange timer for å tilpasse fronten, men blei perfekt til slutt. Bilen er ferdig, og er snart klar for salg.

 

Får den tilbake fra verksted nå på Fredag med nye bremser og hjul-lager på alle 4. Tar også EU kontroll og service samtidig. Så den blir levert strøken :)

 

Så viss noen viser interesse så selger jeg den.

 

Heldig han/hun som kjøper den da.

 

Har nylig kosta på:

*ny lakk (hel lakkering)

* ny styling

* nye felger og dekk

* nye lykter og xenon

* ny frontrute

* ny eksos, ny chip, nytt filter og ventil.

* ny senkesett (justerbart)

* alt av trykkslanger er byttet ut

* ny frontmontert intercooler med 3" inn/ut

* nye dørkmatter og turbotrykksmåler og eksostemp måler

* nye bremser (ebc redstuff klosser og skiver)

 

Pluss at service og eu kontroll er i boks på fredag. Medfølger tilstandsrapport fra godkjent verksted.

 

Er sikkert mye mere som jeg ikke kommer på i farta. Har vertfall brukt 130.000,- på bilen etter jeg kjøpte den.

Kom med bud?

BMW e46 325ic kompressor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor selge når du nettopp har fått den ferdig..?

 

Sier jeg også. Må jo nyte bilen litt etter at den er ferdigbygd.

Hadde jeg bare hatt pengene hadde je slått til, da A4 er fine biler! Denne er intet unntak! :)

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår