Gå til innhold

Prosjekt: Audi A4 Turbo Quattro

Ranger emnet


rogerj

Anbefalte innlegg

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

http://www.streetdesign.no/

 

Jeg vil ha en nyere bil, pluss at jeg kjøpte hus i januar i år. Og nå vil jeg bruke mere penger på det enn på bilen. Så da må nok bilen gå :)

 

Men kommer ny bil etterhvert som jeg blir ferdig med huset. Fikk felgene og dekkene i dag. Helt greit egentlig, men ikke RÅTT.

Må vel oppdatere med litt bilder her. Litt kjedelig uten bilder på ett bilforum.

BMW e46 325ic kompressor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil du har.. Mulig og lage noen film klipp mens du kjører? :) Aldri vært borti en A4 med sånn motor.

 

Mulig at jeg har vært litt i svime når jeg har vært her inne, men leste ikke mld di før nå.. :p

Kan alltids lage noen klipp hvis det er ønskelig.

Skal jo selge go' bilen snart så.. ;)

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en liten smørbrødliste til en som har planer om å hente ut ca 400HK:

 

Bensinpumpe 034

Simens Dyser 900

atp feul rail

Spec stg 3 clutch

ny turbo irx 450

wastgate

stort "snake" grenrør turbofun

nye motorfester 034motorsport

nye kammer catcams

stempler m ringer mahle

h profil råder scat

sputter rådelager

bronse veivlager

ny topp pakning

ny stor intercooler

Autronic sm4 datasprut

Full porting

Oljepumpe (orginal finnes det noe bedre??)

 

 

Det var da en unødvendig lang smørbrødliste. Dysene er altfor store, orginal rail holder i massevis. Når det gjelder toppen, så er det ikke nødvendig med verken porting eller kammer. Dette har heller litt med kjørbarhet å gjøre. Tipper at du har AEB motoren denne toppen har de store innsugskanalene og funker veldig bra til store effekt uttak. Orginal stemplene holder, orginale veivlager holder og orginal oljepumpe holder. Er du i tvil på oljepumpa kjøper du bare en ny orginal med sil. Er heller ikke nødvendig med datasprut da det finnes mange tunere på markedet som leverer bra software.

 

Litt tilbakemeldinger på bilen er heller ikke å forakte :titties:

 

Kult prosjekt, får si fra om du trenger turbo har en som holder til ca. 400hk liggende nedi vognskjulet.

I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut det der ;)

 

Eneste jeg ikke heelt liker er grillen, men det er jo en smaksak da.

 

Skal du ha netting i fangeren, eller går ikke det pga. intercooleren nå? så nesten ut som at røra stakk litt utenfor fangeren på sidene.

 

De stikker ganske langt ut de rørene.. MEN jeg skal klare å få de lengre inn, driver å ordner det nå. Kommer orginalt RS4 netting der forhåpentligvis. Har vertfall det liggende. Grillen er smak og behag. Har den mest fordi jeg er lei orginal og RS4 grill, den ser bedre ut i virkeligheten da :)

 

Kommer flere bilder i helgen. Må få gummien på felgene. Står 15" piggfritt på bilen nå :ahahahhaha:

BMW e46 325ic kompressor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og det var en 96 modell?? ingen feil med noe, girkasse og fordelinger pluss pluss er alt i god stand osv??

 

du hadde lyrt på ny bil sa du.. har en 7 mnd gammel hyundai coupe :)

 

Det er en 1997 modell. Ingenting feil med noe :)

Har seg nok sånn at jeg skal ha audi som neste bil da :(

 

Bilen kommer i neste motorbørsen.

BMW e46 325ic kompressor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår