Gå til innhold

Golf III VR6 krise

Ranger emnet

Haunan

Anbefalte innlegg

Noen har revet ut alle sikringene i min GolfIII Vr6 92 og jeg har ikke peiling på hvilke som skal hvor !?!?! :helpme:

Hvem i pokker kunne ha finnet på noe slikt tull.. :deng :deng

snakk om fritidsproblemer, last ned haynes boka for golf 3 og studere. kan hjelpe ;)

89 Bmw E34 M50 /// Silverdustmetallic

Vw Passat Highline 1,9TDI

x 94 Bmw E34 525TDS

x 02 Audi A6 1,8T St.

x 89 Bmw E34 520i M20/B20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står på dekselet til sikringsboksen, og i manual boka!

Men faen, har de bare revet ut alle sikringene? Ikke tatt noe i bilen? Det er rimelig sært :P

Alle sikringer Har ikke lappen for tiden sjø så min far fant ut at d ikke holdt me å bare ta nøkklene men han robba likegjerne sikringboxen me d samma.. Å ja han var meget beruset i jærningsøyeblikket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, si at faren din får kjøpe en haynes manual til deg og ordne opp i sitt eget rot:-p

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, det var litt langt :P Hehe... Jeg har manual, på norsk tilogmed... Men det letteste blir vel å søke litt rundt, evt kjøpe haynes... Kanskje noen på vwvortex har skjemaet?

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke manual og sikringene er jo ulike i amper å på deksel er d bare oversikt over hva sikringene sikrer :p

one happy family:hvaskjera

Står vell i dekselet antal amper de skal være!

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider