Tazzen Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 hei! Har søkt, men finner ikke noe om dette! Jeg lurer på om det er noen side med en mal av skivene til golf1 gti? takk for svar, trond Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Lurer på det samme,evt noen stailing-skiver:P hehe Lei av de sorte gammle. Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valleh Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 kanskje d er noe innpå her. har hatt den liggende på favoritter i lang tid, men har aldri vært innpå og sjekket... http://home.online.no/~willols2/Gauges/ Siter 90' Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg