beemerworld Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 jeg har prøvd begge deler og må si jeg er mest fornøyd med resin polishen.. goldclass voksen tok utrolig mye lenger tid til å tørke pluss at den skjolder lettere... tenkte jeg skulle ta 3 stegs maskin-polish av bilen min og avslutte med teflon... er det noen her inne som vet hvor man får kjøpt teflon behandling evt er det noen som har noen tips til annen fremgangsmåte.. bilen min er svart met og har endel swirls men er egenlig bra ellers... må ha noe som ikke legger seg som "ripe forsteker" som hvit film i ripene da dette ikke er mye pent... er det noe jeg kan vaske med som fjerner gammel polish o.l hvor selger de foam gun Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Kjenner lite til GC serien til meguiars, men viktig å legge tynt/jevnt på og la tørke før fjerning. Foam Gun finner du på http://www.autogeek.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg