Gå til innhold

Har politi utenfor tjeneste lov til å "oppføre seg som politi"

Ranger emnet

Kenito

Anbefalte innlegg

Og når ble du moderator her inne?

Det har jeg vel aldri utgitt meg for å være, men vår venn her har "bumpa" diverse gamle tråder med mer eller mindre snikksnakk, og det er ganske unødvendig ;)

En stakkar må da ha lov til å ha meninger om hvordan ting gjøres, selv om enkelte gjør sitt for å drepe slike "initiativ".

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Sier det her også: Drit i å kommentere allverdens gamle tråder med mer eller mindre teite kommentarer. Det er som regel en grunn til at trådene ikke har vært oppe på måneder og år, så med mindre du har noe revolusjonerende nytt å komme med, er det ikke nødvendig å skrive noe gnål bare for å sette navnet sitt på en tråd ;)

Oops.. satt å bladde litt i forumet bare, men takk i like måte Juristen :)

Dr_S

Øvelse gjør mester antar jeg? :D

Vil også be om tillatelse til å benytte annledningen til å gratulere med kvinnedagen på etterskudd til leserne :)

Strålende dag til alle:kiss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oops.. satt å bladde litt i forumet bare, men takk i like måte Juristen :)

Dr_S

Øvelse gjør mester antar jeg? :D

Vil også be om tillatelse til å benytte annledningen til å gratulere med kvinnedagen på etterskudd til leserne :)

Strålende dag til alle:kiss

Kondolerer.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider