Gå til innhold

K&N Filter, HJELP

Ranger emnet

Ducos

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en VW Polo 1600ccm Color Concept 1997mod

Noen som har en slaks aning om hvor jeg kan få tak i et K&N filter til poloen min?

Desperat etter filter! :thumb

- Mercedes 190D 2.0 -> 3.0DT

- Mercedes 190D 2.5DT

- Mercedes 190E 2.0 turbo

- Mazda RX7 Fd3s ( bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=33-2649

Dette er en direkte erstatning for det panelfilteret du har, men med noe høyere flow tenker jeg.

Såvidt jeg kan finne ut fra K&N sine nettside, så fins det ikke noen ferdige kit (med rør og konfilter) til akkurat den motoren der, men du kan sikkert få noe annet til å passe :)

'92 Polo G40

Go Hard or Go Home.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brutter gjorde det med sin 97 polo, som forøvrig er til salgs. Han fant en kar som sveiset slike "rhor horn" fra inntak til luffilter med de nødvendige tilkoplinger. Det ble laget i polert alu! Kan høre med han om han fyren holder på med dette edna om interessant for deg.

Men, ikke for å være kjip, det blir ikke mye lyden ut av det på de strikkmaskinene, heller ikke merkbar effekt. Det koster mer enn det smaker. Du er bedre tjent med "hull" i potta om du vil ha lyd.

Audi A4 B6 E8 TQS

Montering av RNS-E i AUDI?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle tilfelle så er et skikkelig luftfilter et helt essensielt grunnlag for videre trim, og du vil nok få litt bedre respons på gasspedalen, om du ikke nødvendigvis får så mange hester.

Det er rart hva fri tilgang på luft kan gjøre for en motor, alt er ihvertfall bedre enn det sugerørsopplegget som er der originalt.

(og med det mener jeg at det er restriktivt)

'92 Polo G40

Go Hard or Go Home.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har seg slik at jeg har en 1991 mod MR2, er filter på den, Heftig lyd! grommer seg skikkelig når jeg bikker 5k omdr.

men mr2'en er forøvrig til salgs.

har handlet polo, mr2'en var litt for bensin tørst for meg men gikk noe grusomt for å bare ha 150/60 hk

å vil ha LITT mer lyd, litt er bedre enn ingenting!

så vil ha k&n filter:P finnes ikke det noe slag for noe Universalfitler eller noe lignende?

- Mercedes 190D 2.5DT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ikke noe mer lyd, MARGINALT lite... Om det er verd 1500 - 2000 kroner for et kit, NEI! Da kan du heller spille inn gromlyden på cd og instalere høytalere på utsiden :)

jeg spurte ikke om det ble mer lyd eller ikke, bare etter et filter!:P

skal ha finter uansett.^^

- Mercedes 190D 2.5DT

Lenke til kommentar
Del på andre sider