smalltowngangster Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 som topic sier lurer jeg på om det er påbudt med taue-krok. driver å monterer styling og den "perfekte passformen" var ikke så overlegen alikevel. den ene tauekroken min er i veien for frontfangeren, og jeg lurer på om jeg har lov til å modde den litt med vinkelsliperen :D Siter Pug 306 - min første Løve Focal - Piooneer - Dynabel - Installbay - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Hvis du kapper den av, kan du hvertfall banne på at du kommer til å få motorstopp eller noe annet problem! Sånne ting kommer alltid når det passer dårligst. :D Må jo være litt kjipt å ikke kunne bli tauet hvis uhellet først er der? Btw så tauet jeg en kamerat igår. Han bare cruiset rundt med volvoen sin igår, og plutselig så røk clutchen! Da var det kjekt med den kroken gitt! Det er ikke mulig å bare lage et lite snitt i fangeren, slik at kroken slipper ut gjennom glassfiberet? Behøver jo ikke være store hullet, og så kan du male kroken i samme farge som fangeren. Da jeg monterte ny front på min bil så kom kroken bak en av luftinnsugene. Så skulle det først skje noe, så er det ikke værre enn å ta av gitteret foran... Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 sveise på et stort øye på taket, da slipper du å ha krok i fangeren:P Neida, tror ikke noen forbyr deg å ta den bort, men det er jo litt upraktisk da, med mindre du finner på en finurlig løsning med en hurtigkrok eller noe som er gjemt bak ei luke eller noe? Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Kjekt med gammel Opel som har tauekroken på traversen under motor syns jeg :D Nei, noen sa engang "If it was easy being cool, everyone would be" så bare kapp du, finner sikkert et sted å feste slepetauet om uhellet sku være ute ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DonSveia Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Kapp i vei. Bare ikke glem alle som har advart deg :) Men i en lastebilsjappe ellerno så kan du jo kjøpe en skikkelig kraftig karbinkrok du kan hekte på ellerno om uhellet er ute? ; ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Kapp i vei. Bare ikke glem alle som har advart deg :)Men i en lastebilsjappe ellerno så kan du jo kjøpe en skikkelig kraftig karbinkrok du kan hekte på ellerno om uhellet er ute? ; ) Drit i å kommentere allverdens eldgamle tråder, da... Greit å være ny og ville sette navnet sitt på kartet, men du trenger ikke å skrive i alle trådene du kommer over ;) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DonSveia Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Vel.. Ønsker ikke noenslags fiendtlig tone her Juristen, men satt faktisk å bladde i forumet uten å tenke så utrolig mye over datoene etter noen timers tid :) Forøvrig er du jo selv ganske dyktig hva signering av tråder angår :) Strålende dag til alle :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg