Gå til innhold

Siste prosjektet: '89 Audi Coupè

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Tok på meg nok et helgeprosjekt i helga. det gikk fort i svingene,

men ikke noe slurvearbeid. bilen rakk jeg å bli ferdig med, men på dørene var det så mye rust at de måtte sandblåses. noe jeg ikke hadde

tilgang på i helga.. bilder av komplett ferdig bil med dører kommer så

fort som det er klart :)

ris og ros taes (somregel) godt imot ;)

Her var utgangspunktet, en trefarget coupè.

img_1676.jpg

hadde en del sparkling foran oss ja..

img_1677.jpg

img_1679.jpg

img_1698.jpg

..vil den ikke av, så SKAL den av ;)

img_1710.jpg

nesten klar til å legge fyller på

img_1720.jpg

img_1745.jpg

img_1746.jpg

img_1783.jpg

det blei blankt og fint gitt

img_1766.jpg

img_1776.jpg

siste finpuss på innsiden der grillen skal stå, var vanskelig å få

skikkelig dekk

img_1790.jpg

blei bra til slutt :)

img_1799.jpg

img_1798.jpg

- volvo 240, 88 mod.

er kanskje gammel og rusjen, men jeg er GLAD i bilen min jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke ta den fæle svarte plastikken når man er i gang? Så unektelig bra ut uansett. :)

da er det ingenting som går igjen i listene nede på dørene og rundt vinduene.. det svarte på fangerene og listene på dørene går i linje, og da ville det sett rart ut etter min mening..

- volvo 240, 88 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra ut dette, stussa litt på hvorfor stresse med og ta av bakfanger'n sånn, men sikkert noe som gjorde at den måtte ''vrenges'' av da hehe

Hehe.. den gamle skulle byttes til en helt ny, og med så mye stereoanlegg baki så måtte den rives av ;)

Skjønner heller ikke hvorfor ikke bilen er lakkert helt ned. Det ser jo så mye bedre ut.

Er kommentert allerede, om du fortsatt ikke skjønner noe kan du jo bare drite i det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner heller ikke hvorfor ikke bilen er lakkert helt ned. Det ser jo så mye bedre ut.

bilen blei ikke lakkert helt ned fordi jeg er overbevist om at det ikke er finere. da er det ingenting som går igjen i rutene.

men om du har et bilde der bilen er lakkert helt ned, så sleng det inn! er ikke umulig at jeg tar feil..

- volvo 240, 88 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor tar dere snarveien med å sparkle alt? dype bulker er jo dumt og sparkle over da

joa, enig med deg der.

dette var et hasteprosjekt, og det var så mye sparkel på bilen fra tidligere lakkeringer, at jeg hadde måttet slipe helt ned til stålet over hele bilen, og det hadde jeg rett og slett ikke tid til. og tro meg, det hadde blitt mye utretting..

retta ut bulkene nede på dørene så godt som vi kunne, bygde opp med glassfibersparkel og finsparkla med polyestersparkel.

funka fint det.

- volvo 240, 88 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider