Olje Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 hva er den tynne slangen som sitter i luftfilterboksen til ?? å skal jeg feste kn filteret med noe ?? eller bare la det ligge i gropa til det gammle filtret ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 eg bare stripsa den lille slangen sånn at den ikke kom borti noe å så la eg luftfiltere bare rett oppi den orginale boxen uden det lokke. ser litt jalla ud har plana om å heller kjøba ett sånn kitt så det komme te å se skikeligt ud. golf 4 gti Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Det er en styreslange eller no til turboen. Har noe med at det blir et lite vakum inni luftfilterboksen. Så i teorien vil du få pittelitt dårligere drag når den ikke står under vakum, men dette gjør du jo uansett opp med å sette på åpent luftfilter. Og vel så det. Bare fest den ett sted, men for all del, ikke tett den med noe. Da kan du ødelegge turboen. Tips til hvordan få det fint: Skjær til lokket til luftfilterboksen så man får plass. Så er det bare å skru det på igjen. Jeg gjorde dette og ble kjempefornøyd. Kan sikkert fikse noen bilder i morra. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olje Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 åhuff. jævla feilvei jenger på filterboksen skrudde å sleit lenge før jeg tenkte på det :P:P (idiot) skal di viftene i fronten gå konstant når motorn går ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Nei det skal de ikke. Ifølge haynes-boka skal de kicke inn ved en viss temp. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olje Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 hmm jaja. skal sjekke om di starter i mårgen når jeg kaldstarter den. skade vel ikke om di går hele tiden? har uansett 1500 km igjen på garantien. håper motorn ryker før den er utgådd (hvis den skulle ryke engang da):P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Thats the spirit my man :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg