HusebyRS Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Jeg og en kamerat holder på å ribbe bilen hans for å ta all rust vi finner. Bilen er en 1983 VW golf 1 GTI 1,8..en heeelt orginal Einzer GTI altså. Etter som jeg holdt på å ta ut deler av bilen, fant jeg fler og fler spor av at "her har det vært mekka før". Men til poenget: det jeg lurte på, er det orginalt stabstag på disse 1er GTIene? For her var det nemlig ingen... Og hva er forskjellen på setene som fulgte med Rabbit GTIen og Golf GTIen? Takker for svar! Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Det er stabstag under foran og bak på GTI og Rabbit. Rabbit kan ha både GTI og kjipe C stoler, du ser lett forskjell da GTI har høyere polstring i rompe og rygg. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg