jkr Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Har det noe for seg å montere en m3 innsugs manifoild på en 320 M50, Vill man få noe igjen for det? er det noen som vet om du får mange hk på den eller om du får noe i det hele tatt. Er det noen som har gjort dette før? Takker for alle svar jkr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 vet ikke hvordan det er med 320 m50 men på en 2.5 323 m52 motor gir det mellom 20-25 hk mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBuilder Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 etter en del motorbytting av s50 m3 motor, er det jo bedre, og i siste ende billigere å bytte hele greia!! Mer moro! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkblue Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Var detta med avgifter da, blir man stoppa, og bilen må på visning har man jo ett aldri så lite problem? Viss man har feks en 320i med 150hk, så plutselig har man en motor som yter 340hk hehe... Finnes vel ikke noe plug and play løsning så kan bare løse noen bolter å jekke ut og inn med den gamle.. Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikk Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Originally posted by darkblue Var detta med avgifter da, blir man stoppa, og bilen må på visning har man jo ett aldri så lite problem? Viss man har feks en 320i med 150hk, så plutselig har man en motor som yter 340hk hehe... Finnes vel ikke noe plug and play løsning så kan bare løse noen bolter å jekke ut og inn med den gamle.. Det er jo en sjangs du må ta med en ikke-godkjent trimmet motor, la det være seg turbo, kompressor, nos, innsug osv. Også svære felger er et problem... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkblue Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Hvordan er det viss man døtter nedi en M3 motor clean liksom, ikke turbo eller kompressor. Vil dem reagere på dette på Eu kontroll?. Er vel kansje andre avgass verdier ect på en M3 kontra en M50 motor. Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Motorn min er 1,2 liter for stor og dem brydde seg ikke noe om det på forrgje eu kontroll. Menn dem fant mye annet :) Har vel en del å si på hvor du tar godkjenninga hen. Ringe først og høre hva dem sier er ikke dumt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkblue Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 nais, hehe :D ... Hva slags bil er du i besittelse av?... Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 85 323i med en 89 m30b35 motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 M3 innsug på M50B25? Noen som vet noe om det? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jkr Skrevet August 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 M3 innsug på M50B25? Noen som vet noe om det? Det går ikke, det er 6 spjell på M3 mens du har 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Det går ikke, det er 6 spjell på M3 mens du har 1 Er det bare jeg som ser en liten brist i logikken her? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jkr Skrevet August 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Er det bare jeg som ser en liten brist i logikken her? Må bare beklage men jeg skjønner ikke helt hva du mener Kan du spesifiser litt mer kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Har ikke han også 6? skyt meg om jeg tar feil... :aug: Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jkr Skrevet August 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Har ikke han også 6? skyt meg om jeg tar feil... :aug: Her har du spjellene til M3 Klikk her Og her har M50B25 Klikk her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg