Hansien Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Hei Driver å skrur på bilen til ho mor nå, og er nesten ferdig. Det eneste jeg enda ikke har fått til er sentrallåsen. Dette er da en mazda 626 1.8 1995 Problemet er litt inviklet, men skal prøve å forklare så bra som mulig: Når du vrir om låsen i sjåfør og passasjerdøra så låsen man kun den døra. når du vrir om bagasjelokklåsen, da funker den. Men den låser ikke passasjer døra. Sansyneligvis så funker ikke sentrallåsen på den døra så for å låsen bilen så må man først låse passasjerdøra, så gå rundt bilen og låse de 3 andre via bagasjelokk låsen Noen som veit hva feilen kan være? har ikke hatt tid til å feilsøkt så mye enda grunnet jeg har drevet med det andre og har ikke så flink til å feilsøke :/ Vist noen også har ledningsnett/koblingskjema til 626 (alt / Sentrallås)så hadde det vært kjekt om jeg kunne fått det :) Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg