JuIius Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 Jeg har prøvd gjentatte ganger å sette penger inn på konto. Det er ikke småbeløp det dreier seg om heller, men jeg får "Bank og kontonummer kan ikke gjenkjennes. Kontakt kreditor". Tuller der med oss eller er det fakta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 Originally posted by JuIius Jeg har prøvd gjentatte ganger å sette penger inn på konto. Det er ikke småbeløp det dreier seg om heller, men jeg får "Bank og kontonummer kan ikke gjenkjennes. Kontakt kreditor". Tuller der med oss eller er det fakta? nope. er nok problemer hos deg eller hos din bank. folk får til å donere på det konto nr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar H Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 Hvis du tar "copy-paste" med kontonummeret mister du de bakerste tallene. Og fjern punktumene:op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 Originally posted by kpkp dette har da ingenting med RV å gjøre!! faktisk så tenker jeg slik hver gang jeg kaster noe, og bidrar faktisk min støtte til U- land ved å gi penger selvom jeg egentlig ikke har råd. d er derfor jeg blir litt provosert av dette. det blir som å sette prislapp på en og hver medlemm her... du får mer credits jo mer man gir. hvorfor skal dette stå opplyst for alle da? slik at alle kan se at " jeg" har gitt mye... og mer enn deg... fjern det credits tullet under avataren.. de som gjerne vil ha det under avataren, kan gjerne ha det. men de som vil donere kan da værsegod å donere, men må alle få opplyst om det i credits? kan da ikke de få være en privatsak... Hvis du bryr deg så mye om u-land... hvorfor bor ikke du på gata og gir alle pengene du har til u-land og driter i å bruke masse penger på bil osv?:op Siter [- BMW 520i E34 1988] [X BMW 320i E30 1984 Special edition - RIP] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Mulig mange har sagt det før, men sponsorer må jo være helt topp! En stor banner på VG koster 150.000,- i måneden, og det er mye penger. Nå regner ikke jeg med at dere tar 150.000,- for en bannerplass, men det er hvertfall penger å tjene iogmed at forumet blir besøkt at EKSTREMT mange... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Originally posted by Håkon A vi har allerede vært innom tanken. firamer som reklamerer her får info av oss hvordan de skal te seg her. så den biten er avklart. hvis du tenker over det, så er det rett og rimelig at andre firmaer ikke skal få reklamere, når et annen firma betaler for å gjøre det.?? eller?? takk... Hvorfor ikke? Er vel bare å kreve betaling det.... Men det blir vel ett lite dilemma for dere som moderatorer og eiere av CT når en "konkurent" ønsker å reklamere her... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Originally posted by nitewlkr Hvorfor ikke? Er vel bare å kreve betaling det.... Men det blir vel ett lite dilemma for dere som moderatorer og eiere av CT når en "konkurent" ønsker å reklamere her... Hvorfor skulle det bli et dilemma? Bilforumet er jo ikke knyttet til CT, ei heller er CT knyttet til Bilforumet. Jeg venter med donering til "pay-day", ser ikke noe problem med å hjelpe til litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Originally posted by nitewlkr Hvorfor ikke? Er vel bare å kreve betaling det.... Men det blir vel ett lite dilemma for dere som moderatorer og eiere av CT når en "konkurent" ønsker å reklamere her... det har aldri vært noe problem. dessuten er CT og bilforumet helt to forskjellige ting. bare mange her som har et trangt syn på verden. ikke at dette er noe tema jeg behøver å ta opp med medlemmene her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
afen Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Nå har jeg ikke penger på kontoen før den 20., er det mulig å betale med paypal? Siter 1987 Audi 90 Quattro 1969 Volvo Amazon Low class, low budget, high octane! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Originally posted by afen Nå har jeg ikke penger på kontoen før den 20., er det mulig å betale med paypal? dette er ikke noe som haster. slapp helt av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy405GTX Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 En liten tanke jeg gjorde meg etter og ha lest mange av de innleggene i denne tråen var at donering er fint, men syns man kan droppe den delen der med og vise credits eller lignende... Noe alle her må ha fått med seg er vel reaksjonen da denne credit greia dukket opp...dropp den og slipp mange grinete/sutrende meldlemmer... Dette er mine tanker som jeg håper dere eiere ser fornuften i :) Donerer gjerne noen kroner og kjøper nok klistremerker i tillegg vis dere holder en moderat pris.... Siter go fast go strong ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Kreves jo også en del jobb å selge bannerplass, mistenker at admin synes det er nok jobb med forumet som det er... Og sjøl om jeg tror Håkon A på at det ikke er noen kobling mellom CT og Bilforumet, er de kanskje ikke særlig fristet til å selge bannerplass til CT's konkurrenter(?) Synes donasjon er en ålreit løsning jeg... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kpkp Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 NSS: jaddddaaahh!!!...:rolleyes: det var ikke spessielt barnslig sagt.. Siter polo fever! solgt: http://www.cardomain.com/id/pologirl solgt: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11258 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Originally posted by kpkp NSS: jaddddaaahh!!!...:rolleyes: det var ikke spessielt barnslig sagt.. tihi:P var vel ikke så veldig gjennom tenkt det du sa heller da:P Siter [- BMW 520i E34 1988] [X BMW 320i E30 1984 Special edition - RIP] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Originally posted by NSS tihi:P var vel ikke så veldig gjennom tenkt det du sa heller da:P Hvis man leser det hun sa og det du sa så er det ikke så veldig vanskelig å se hva som var gjennomtenkt og ikke.... :rolleyes: Støtter doneringstanken for de som vil men synes oxo at den credits-tingen burde fjernes for alle.... Folk kommer til å bruke det i diskusjoner..... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg