Gå til innhold

Donere penger? Se her

Ranger emnet

Marius

Anbefalte innlegg

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ettersom serverleie er så sinnykt mye i året så hvorfor ikke skaffe en server med endel hundre gig og sette opp på ei privat 10 Mbit linje da ? I oslo er det vel 398 i mnd for ei 10mbit linje så.. og en server som bare skal kjøre SQL burde da ikke koste mere enn 20k Dette er jo en permanent løsning som blir mye billigere i lengden. Eller er jeg helt på viddene her ?:rolleyes: Bare en Iddee.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Løsningen er enkel..

Hva med at alle som er imot creditsgreiene ber om at det IKKE skrives credits på deres bruker?

Jeg kommer til å gjøre det dersom jeg donerer penger, og som Håkon er klar over skal det noe til før det skjer, blant annet er det en moderator som ikke lenger bør være moderator.

Usannsynlig er det derimot ikke.

Hjelper ikke noe det, kommer fortsatt til å være det på de som vil ha det. Og det kommer til å bli brukt for det det er....

Men regner med du klarer å si ifra til de som gjør det... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SeVen

Ettersom serverleie er så sinnykt mye i året så hvorfor ikke skaffe en server med endel hundre gig og sette opp på ei privat 10 Mbit linje da ? I oslo er det vel 398 i mnd for ei 10mbit linje så.. og en server som bare skal kjøre SQL burde da ikke koste mere enn 20k Dette er jo en permanent løsning som blir mye billigere i lengden. Eller er jeg helt på viddene her ?:rolleyes: Bare en Iddee.. :D

du er helt på viddene :-) kjøp hostinga di på fasthost.no :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor folk klager! Alle vet at man ikke får noe gratis her i verden! Uansett om det er CT eller ikke som står bak forumet, så har vi vært heldige som har fått bruke det gratis så lenge! Det er jo helt opp til dere selv om antall credits skal bli diskutert eller ikke!

Vil bare takke for et bra forum, og håpe at det fortsetter sånn fremover! Jeg kommer også til og spandere et par kr!

Er det så krise om folka tjener noen kr på å drive detta forumet assa? Syntes det er bra at de har klart å få suksess jeg!

Satser man penger, skal man også kunne få fortjeneste på de!

Det er nå min mening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns godt at de som oppretta og driver dette forumet fortjener en slant. Av det som doneres, så vil sikkert så å si alt gå til forumet uansett.

Bilforumet.net er jo en genial greie, og husk at det er jo ikke akkurat moderatorne som er innom forskjellige tråder og slenger dritt.. det er brukerne, ergo er det brukerne som da skaper en eventuell dårlig stemning osv..

Dagen er ikke den samme uten bilforumet.net :)

Men jeg håper ikke ordningen med credits fører til at folk blir å konkurrere om hvem som har mest... det blir teit. Man kunne jo sette en "grense" på hvor mye folk kan donere, så lenge den ikke blir for lav, så kunne jo det kanskje være en løsning. Men da igjen så ville kanskje de med litt penger da si "hvofor gidde å donere når jeg ikke får vist meg fram uansett" hehe..

Vellvell..

Vitsen med credits var kanskje ikke å skape konkurranse, men å gi noe tilbake til de som ga penger..

Vet ikke om jeg er helt på jordet jeg, men jeg ville bare gi dere mine synspunker på dette..

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er brukerne selv som har bett om og få credits i profilen også! det viktigste er jo ikke hvor mye man gir, men at man bidrar litt til felleskapet! hadde alle her betalt 100 kr hver, så hadde det blitt mye penger!

Syntes ideen var veldig god jeg!

Er det no mulighet til og betale kontant til noen av moderatorne?

eller må de inn på bank konto?

MVH

Terje S:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider