henningl Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Sånn.. lønningsdag, og forumet har fått sitt bidrag fra meg ihvertfall.. :) Får håpe det bidrar til å holde ting i live en liten stund til :) Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flums Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Originally posted by steinar du er helt på viddene :-) kjøp hostinga di på fasthost.no :-) Litt teit å anbefale deg selv steinar? Litt subjektivt kanskje? De leier btw ikke av Bjarne.... Jeg donerer herved en måneds gratis serverleie til bilforumet!! Nå får jeg lite fet Credit :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 :) :) :) :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Originally posted by Ascona Ja, av alle som har svart på tråden og sagt at de skal donere er det sånn ca 5 stk som har fått credits.. Er det ikke flere som har donert? Hvis alle de beløpene stemmer har man jo fått inn noe sånt som ca 200 kroner.. Venter på Lønna mi jeg :P Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flums Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Originally posted by Ascona Ja, av alle som har svart på tråden og sagt at de skal donere er det sånn ca 5 stk som har fått credits.. Er det ikke flere som har donert? Hvis alle de beløpene stemmer har man jo fått inn noe sånt som ca 200 kroner.. Jeg venter bare på at noen skal putte inn Credits på meg jeg..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Originally posted by Ascona Ja, av alle som har svart på tråden og sagt at de skal donere er det sånn ca 5 stk som har fått credits.. Er det ikke flere som har donert? Hvis alle de beløpene stemmer har man jo fått inn noe sånt som ca 200 kroner.. Hvis du hadde fulgt med, hadde du sett at 1 credit = 10 kr Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flums Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Jeg venter på mine 190 credits enda jeg..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Ser ut som om de aller fleste legger seg rundt ca 200kr (20 credits), ventet selv lenge på credit, men det kan være for de venter til de får utskrift av overføringen fra banken, noe som ofte tar lang tid! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TS-Racing Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 er det ikke en tanke og la andre enn dere selv annonsere da ? kan bli en del inntekter av det....... tenkte istedet for å tigge penger..... ;) jeg annonserer gjerne ! Siter TS-Racing t.90038980 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 ja, slipp til annonsører, jeg overlever å se andre ting på toppen av skjermen enn tigge-bannern dere har nå.... får sikkert mer penger av annonsører enn av meg og mine venner... Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Originally posted by TS-Racing er det ikke en tanke og la andre enn dere selv annonsere da ? kan bli en del inntekter av det....... tenkte istedet for å tigge penger..... ;) jeg annonserer gjerne ! Følg med nå ;) Har ikke vært noe CT annonser her på mange uker. Og de nye oppsettet med annonser er under arbeid. Du får vel sende Håkon eller Marius en mail. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flums Skrevet Oktober 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2003 Jeg kommer sikkert med reklame her snart også! Den Credits var lite kånge. >meg< leder :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malte FuelTech Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 det sikkert noen som har spørt om det før,men jeg spør igjen fordi jeg ikke gidder å lese hele tråden...hva skal pengene som doneres brukes til? Siter -honda cbr 600streetfighter(90) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 pengene skal brukes til og drifte forumet. Det koster visst penger dette her :eek: :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Hadde det ikke bare vært lettere at de som bruker forumet mest betaler eventuelt en fast sum i året? 200 kr fra 1000 stk medlemmer hadde liksom vært litt enklere?! Isteden for at de som tror de er kule og har donert en hel haug med penger skal tro dem er så mye mere rike enne alle andre inne på detta forumet? Imed at jeg er 18 (snart 19) år , har bil lån på 100k og bor for meg selv er det lite aktuelt og donere masse penger?! Syns 200 kr holder liksom og de som syns det er lite kan bare gå og henge dere! :D *hihi* Og blir det forresten noe av de klistremerkene som det var no snakk om? Og du som hadde 191 credits , du er faen meg den kuleste i gata , hurra for deg! :D Mvh Reinert Andersen Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg