Gå til innhold

Donere penger? Se her

Ranger emnet

Marius

Anbefalte innlegg

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Ascona

Ja, av alle som har svart på tråden og sagt at de skal donere er det sånn ca 5 stk som har fått credits.. Er det ikke flere som har donert? Hvis alle de beløpene stemmer har man jo fått inn noe sånt som ca 200 kroner..

Venter på Lønna mi jeg :P

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, av alle som har svart på tråden og sagt at de skal donere er det sånn ca 5 stk som har fått credits.. Er det ikke flere som har donert? Hvis alle de beløpene stemmer har man jo fått inn noe sånt som ca 200 kroner..

Jeg venter bare på at noen skal putte inn Credits på meg jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hadde fulgt med, hadde du sett at 1 credit = 10 kr

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TS-Racing

er det ikke en tanke og la andre enn dere selv annonsere da ?

kan bli en del inntekter av det.......

tenkte istedet for å tigge penger..... ;)

jeg annonserer gjerne !

Følg med nå ;)

Har ikke vært noe CT annonser her på mange uker.

Og de nye oppsettet med annonser er under arbeid.

Du får vel sende Håkon eller Marius en mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke bare vært lettere at de som bruker forumet mest betaler eventuelt en fast sum i året?

200 kr fra 1000 stk medlemmer hadde liksom vært litt enklere?!

Isteden for at de som tror de er kule og har donert en hel haug med penger skal tro dem er så mye mere rike enne alle andre inne på detta forumet?

Imed at jeg er 18 (snart 19) år , har bil lån på 100k og bor for meg selv er det lite aktuelt og donere masse penger?!

Syns 200 kr holder liksom og de som syns det er lite kan bare gå og henge dere! :D *hihi*

Og blir det forresten noe av de klistremerkene som det var no snakk om?

Og du som hadde 191 credits , du er faen meg den kuleste i gata , hurra for deg! :D

Mvh

Reinert Andersen

Honda Civic 1,4 IS HB

Mod :1997

HK : 90

www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider