Gå til innhold

hva er forskjellen på disse to? RF Subber

Ranger emnet

Spaniolen

Anbefalte innlegg

det er heller ikke samme pris for både gammel og ny... gammel koster 1990... og den nye koster 1795... så samme pris er det nok ikke nei

jeg mente at det var lik pris enten du kjøpte 2x4ohms eller 2x2ohms...

Audi A4 Avant 99mod - Pioneer AVH-3100DVD - Dynabel 1.850 - RE SX 10D4 x2 - Elemental Designs niNe.5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den er ikke stabil i 2 ohm uanset om jeg brokobler eller ikke...

Du har potensialet til å utnytte basserne til det fulle, selv om jeg ikke vet om det er ærlige watt som er oppgitt, høres det i teorien bra ut. Tror ikke jeg hadde gått for noe som har høyere rms watt enn de du så på. Kan alltids ha litt kraftigere forsterker enn elementene. Bare ikke kjør det for hardt, så høres det sikkert bra ut med det oppsettet du tenkte på. Du hører det vel om forsterkeren ikke klarer å levere, eller om du har svidd elementene. Prøv og lytt... BTW, hvis det var _hvilket_ du tenkte på, gå for 2x2 ohms spoler.

89' E34 525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar ;)

vurderer å kjøpe ny forsterker... og har hørt at soundmagus faktisk fungerer veldig bra... så jeg angrer på å ha kjøpt den forsterkeren jeg har nå, istedet får den som er på komplett nå :p

den jeg har nå har faktisk ødelagt en gjenge på kanal 1... så den får jeg ikke skrudd på plass... så det blir vel jeg må fixe noe annen måte å koble høyttalerledningen der...

Golf MK1 Karmann Cab

Stereo: Headunit: Pioneer DEH-P4900IB

Subber: Pioneer TS-W3004SPL x 2

Forsterker: HiFonics Brutus BXi2006D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider