bakkeis Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Hei Jeg er i gang med å overhale min ene weber 40 gasser(den typen med vingemutter på toppen). Jeg har skrudd ut alle dyser og lagt i diesel for å rense skikkelig. Men da jeg skulle ta opp igjen gasseren, så fikk jeg se at det lå igjen 2 tapper i bunnen av vaskebøtta. Disse var på størrelse med en halv fyrstikk, bare med grovere diameter. Og jeg er ikke kar om å se hvor de skal hen! Er det noen som har en detalj tegning på weber forgassere, eller kan forklare meg hvor de skal sitte? Eneste jeg veit er at de datt ut da jeg snudde gasseren opp ned! :P Mvh Ole Martin Bakke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Enjoy: Weber tegninger Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg