Gå til innhold

Cas 740 gle

Ranger emnet

Caprice

Anbefalte innlegg

Det suges luft inn i eksosen gjennom den slangen mellom eksospulsene. Det gjør at noe uforbrent bensin forbrennes i eksosen, og gjør om CO til CO2, som gir friskere luft for alle. Du tjener null og niks på å ta den bort, men det skader ikke noe heller (bortsett fra miljøet).

La den stå på, med mindre enveisventilen er gått til faens og eksosen kommer ut av slangen, og inn på innsuget.

Det er mange tullinger som tror at de tjener 5-15hk på å blokkere pulsairen, men som du selv kan se, sitter det en vakumstyrt ventil på slangen, som stenger av ved lavt vakum = full gass.

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, er det slik å vite.. da er nok den eneste grunnen at det blir finre lyd da..

Fin lyd ja. Høres ut som en gammel nedslitt bensin-traktor. Men for all del.

ja til global oppvarming onfiredevi

CO bidrar riktignok til drivhuseffekten, noe CO2 også gjør, men kjører du med slangen av så skader du ikke miljøet (mer en vanlig ihvertfall) på noen måte, så det kan du gjøre med god samvittighet.

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
duh, legg addon under senga du.. :) du kjem te og angre på du selte den.

takk for at du og andre sa at den ikke burde selges, for nå er den på vei på igjen!

fronten

add-on-front.jpg

add-onforran.jpg

siden

add-onskjrt.jpg

add-onskjrtsiden.jpg

ræva er delt i to for å få plass til hengerfeste (idioter!) det må lappes sammen før den skal på!

add-onbak.jpg

add-onbakcloseup.jpg

spoiler er på plass, kristian.s på forumet nappet den av en 760 på stokkstad:pimp

vinge-1.jpg

vinge-2.jpg

vinge-3.jpg

baklyktene er fiksa

baklykter.jpg

fått inn grå midtkonsoll, har dash og hanskerom i samme farge liggende

midtkonsoll.jpg

også har jeg fått meg en riktig jävel av et konfilter av merket green!

konfilter.jpg

hvis alt går etter planen så blir det tur til søta bror i neste uke for å hente 230ft motor.

altså hva ksn jeg gjøre med den utrolg STYGGE saken her, hva skjer om jeg napper den av, hva må jeg isåfall gjøre med slangene som kommer ut fra motoren?

denjvladingsen.jpg

100% Death Proof

Lenke til kommentar
Del på andre sider