Gå til innhold

Baklykter til Rød A4 B5.. SLITER HJEELLP

Ranger emnet

Toodsie

Anbefalte innlegg

Nei vil ikke ha de svarte synes ikke det passer seg så bra på rød bil. men de lyktene som du Josefine har liker jeg veldig godt. De er litt anderledes enn faceliftlyktene, tror kanskje jeg kommer til å gå for de. Men de led lyktene er det vanskelige å montere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har forslag til senke sett? trenger ikke å vær et dyrt og trenger heller ikke å vær et justerbart. Ser at den trenger litt senking fremme ihvertfall, men ser ikke så gale ut bak.

Send gjerne ved en link.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Nei har en sedan som er helt clean men trenger senking kjapt

Okei da så jeg feil. Hvor mye penger vil du legge inn i senken? Jeg kan bare anbefale justerbart da jeg har hatt både fjører og coilovers med tiden. Vil aldri tilbake til fjører igjen! Det å kunne justere demperene etter vekt, vinter, sommer osv er fantastisk.

Men klart, om du vil ha fjører til rett over tusenlappen, skal jeg finne det til deg.

Jeg kjøpte justerbart fra VMAXX som senker 40-120mm for 6000 spenn ferdig på døra. Funker fett som få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe har sett den streetslideren jeg og..

Har veldig lyst på et justerbart, men kommer maks til å senke ca 60 /40 har forstått at demperne blir ødelagte etter litt kjøring dersom jeg kun tar fjærer.

Har sett på dette settet her da fra tyskland sko ha 60 euro i frakt

eBay: >>> AUDI_A4__B5__-_GEWINDEFAHRWERK__VA_+_HA_GEWINDE <<< (item 190113735041 end time May-26-07 01:17:51 PDT)

hva tror du om det.

6000 for det du har ja. Va jo isje gale det. E det Tuv-godkjent og? Kor kjøpte du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

TUV godkjent ja. Må være det.. Kjøpte det hos eyecandyracing.no...

EDIT: Så jo forresten greit ut det du har der.. men ville nok kjøpt noe andre har erfaringer med, slik du ikke ender opp med noe som er totalt søppel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider