Pellick Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 "Demo is definitely hitting tonight -- but it'll be pretty painful for east coasters. Trying to pin down an exact time." Håper for all del at Europa får tilgang samtidig! Siden vi snakker West Coast - tid her så betyr det at vi kan laste ned i morgen tidlig :D Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 omg du posta før meg. jeg skal bo på Marketplace i natt da! Men nå må jeg på låftet og hentet rattet og bøttestolen min :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Sett at FM-teamet opererer med vestkyst-tid, så ligger vi 9 timer foran dem. Demoen kommer innen midnatt onsdag kveld(på vestkysten), dvs før klokka 0900 i morgen for oss :) Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Oppdatering: tidspunktet er satt til 2AM PDT, som tilsvarer klokka 1100 her :) Demoen dukker nok ikke opp nøyaktig på slaget, men da har vi en pekepinn om ikke annet. Trafikken på serverne gjør vel at det tar et døgn å laste ned også. Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remye Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Sweet, noen som kan bekrefte dette om en time og ti min? Fikk vår oppdateringen, kommer jo mye snaks av filmer i 720p etterhvert på marketplace slik som det har vært i usa, og serier. Likte at marketplace kom seg på ny slide, men msn messenger på xbox ble super rotete mtp friends listen... men men... Siter Audi A4 B6 E8 TQS Montering av RNS-E i AUDI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Nå laster jeg ned Forza Motorsport 2 demoen:) Kose seg snart. yummi. Nikko=) Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remye Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Sheit, den er ute nå??!!! HMMMMMMMMMMMMMMMM..... hjem fra JOBB!!!!! Siter Audi A4 B6 E8 TQS Montering av RNS-E i AUDI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Og husk, har du ikke Gold-medlemskap må du vente en uke :knock: Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remye Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Vært gold medlem siden dagen x360 kom til Norge, klokken 07 om morgenen spilte jeg på lanseringsdagen :) Siter Audi A4 B6 E8 TQS Montering av RNS-E i AUDI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Nice :D Har sett at noen Silver-medlemmer påstår at de laster ned nå, men har mine tvil. Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remye Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Vel, fortell!!! Hva inneholder Demoen, ingenting på nett om det :( Siter Audi A4 B6 E8 TQS Montering av RNS-E i AUDI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Jeg kan fortelle deg litt senere i dag! ;) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remye Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Jeg kan fortelle deg litt senere i dag! ;) Da vet jeg det selv :knock: meg hjem fra jobb 15:00 alacocaina Siter Audi A4 B6 E8 TQS Montering av RNS-E i AUDI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Vel, de første reaksjonene har begynt å komme og det er stort sett veldig positivt. Demoen har visstnok kun arcade mode, dvs at skader på bilene ikke påvirker kjøreegenskapene og bilene kan heller ikke styles eller tunes. Banen er Mugello short og du har 24 biler å velge mellom. AI-en får skryt, grafikken er det litt delte meninger om men noen hadde kanskje for høye forventninger ;) Gleder meg hardt til å prøve selv! http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/130396.aspx Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 24% alacocaina Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg