Gå til innhold

X360: Forza 2 Demo er ute!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

hohoho!

Noe så hinnsides rått!

Grafikken, styringen på bilene, og ikke mist den herlige lyden da!

Jeg er overveldet av bare denne demoen...jeg kommer jo til å falle om når fullversjonen kommer ut i butikkene (8/9 juni?)

uutrolig deilig lyd på både lamboen og ferrari F430en...fin snerring i potta er det også!

utrolig tøft at Bmw endelig er med på et spill, kan ikke vente til å bli "rutinert" på dette spillet, hehe

Det er veldig anderledes kjørefølelse her enn på den gamle, til det bedre vell å merke: det er nesten som å kjøre selv!

Lyden er et kaptillel for seg selv.

Aldri har jeg hørt et spill som har så virklighetstro lyd!

Det er rett og slett redselsfult å krasje, med den lyden der!

Man kan høre alt av hva som skjer, stål som bøyer seg, glass som knuser, og smellet mellom to biler....utrolig...

På Forza 1 så gjorde det liksom ikke så mye at man krasja, men her vil man (ihvertfall jeg) gjøre alt man kan får å unngå det.

Bare filmen på starten var utrolig!

Nå må jeg fortsette å spille litt...teste de forskjellige bilene, se hvordan de ligger på veien.

Gleder med til fullversjonen!!

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har kjørt litt med rattet nå, og det er moro det bare man blir litt vant til det. Force Feedbacken er riktignok så svak at man like gjerne kan kjøre uten...og det er trist. R-klasse bilene hadde vært betraktelig mer interessante å kjøre hvis det var litt mere tak i FF-en. Jeg tror MS-rattet må ta skylden for det og ikke spillet. Håper Logitech kommer med et high-end 360-ratt etterhvert :)

AI-en imponerte meg ikke helt enormt akkurat, de har en lei uvane med å bråbremse midt i svingene men dette kan komme av at vanskelighetsgraden er satt lavt ;)

Artig er det nå lell, sånn ser det ut når fruen er ute av huset :P

th_27458_DSC02559_6Medium0_122_426lo.JPG

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelighetsgraden på AI er satt lavt ja, med vilje.

Den kan endres i fullversjon.

Ellers er TVR Sagaris bös å slædde med..

Ellers er jeg veldig fornøyd med R bilene og, jeg har alltid syns at værsting værsting bila har vært kjipest å kjøre. De har liksom aldri vært vanskelige nok, dem har alltid sitti som juling. Og du kan jo fortsatt kjøre veldig fort med de i Forza 2, men du må virkelig kjøre med silkefot og det er ikke snakk om å røre gassen før alle 4 hjula står helt rett.. omtrent slik jeg inbiller meg i hodet mitt det er å kjøre sååå hårete biler som det :D

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere prøver Nissan R390 R2 bil og har pansercam.. kan man høre turbokvitring :D Kult at de har det å ikke bare dumpventil..

Håper jeg får kvitrelyd på hardt trimma biler.. dumpventil er kjipt.

Dessuten har Maserati R2 bilen vanvittig kul lyd :D

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg stussa litt på det. I den offisielle kunngjøringen som jeg kopierte til første post i denne tråden, står det at demoen er tilgjengelig for Gold-medlemmer i alle soner. Likevel er det mange silver-medlemmer som har lastet ned. Jaja, sikkert bare skriveleif :)

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg som en unge til spillet slippes ut i butikken.

Da får du helt sikkert flere muligheter til å bestemme om du skal drifte, drag eller racing.:D

Corvetten var helt syk. Å hør på den lyd-kvaliteten!

Grafikken var også helt herlig, jeg følte meg som en sann racer.:)

Breisladden har også begynt å komme seg.

Men det blir garantert bedre på spillet!

Stol på instinktet!

Da ender du iallfall ikke opp med å kjøpe Lada...

Lenke til kommentar
Del på andre sider