HusebyRS Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 hohoho! Noe så hinnsides rått! Grafikken, styringen på bilene, og ikke mist den herlige lyden da! Jeg er overveldet av bare denne demoen...jeg kommer jo til å falle om når fullversjonen kommer ut i butikkene (8/9 juni?) uutrolig deilig lyd på både lamboen og ferrari F430en...fin snerring i potta er det også! utrolig tøft at Bmw endelig er med på et spill, kan ikke vente til å bli "rutinert" på dette spillet, hehe Det er veldig anderledes kjørefølelse her enn på den gamle, til det bedre vell å merke: det er nesten som å kjøre selv! Lyden er et kaptillel for seg selv. Aldri har jeg hørt et spill som har så virklighetstro lyd! Det er rett og slett redselsfult å krasje, med den lyden der! Man kan høre alt av hva som skjer, stål som bøyer seg, glass som knuser, og smellet mellom to biler....utrolig... På Forza 1 så gjorde det liksom ikke så mye at man krasja, men her vil man (ihvertfall jeg) gjøre alt man kan får å unngå det. Bare filmen på starten var utrolig! Nå må jeg fortsette å spille litt...teste de forskjellige bilene, se hvordan de ligger på veien. Gleder med til fullversjonen!! Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Har kjørt litt med rattet nå, og det er moro det bare man blir litt vant til det. Force Feedbacken er riktignok så svak at man like gjerne kan kjøre uten...og det er trist. R-klasse bilene hadde vært betraktelig mer interessante å kjøre hvis det var litt mere tak i FF-en. Jeg tror MS-rattet må ta skylden for det og ikke spillet. Håper Logitech kommer med et high-end 360-ratt etterhvert :) AI-en imponerte meg ikke helt enormt akkurat, de har en lei uvane med å bråbremse midt i svingene men dette kan komme av at vanskelighetsgraden er satt lavt ;) Artig er det nå lell, sånn ser det ut når fruen er ute av huset :P Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Vanskelighetsgraden på AI er satt lavt ja, med vilje. Den kan endres i fullversjon. Ellers er TVR Sagaris bös å slædde med.. Ellers er jeg veldig fornøyd med R bilene og, jeg har alltid syns at værsting værsting bila har vært kjipest å kjøre. De har liksom aldri vært vanskelige nok, dem har alltid sitti som juling. Og du kan jo fortsatt kjøre veldig fort med de i Forza 2, men du må virkelig kjøre med silkefot og det er ikke snakk om å røre gassen før alle 4 hjula står helt rett.. omtrent slik jeg inbiller meg i hodet mitt det er å kjøre sååå hårete biler som det :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Grafikken var OK, men flyten i spillet var bare helt utrolig. 60 bilder per sec HELE tiden! Ble imponert over lyden jeg også. Nå er det bare til å vente til det slippes ut. Blir sikkert enda mer utsettelser.... :( Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Blir sikkert enda mer utsettelser.... :( NEI.. Spiller kommer 8 / 9 juni i europa. Spillet er certifisert og gone gold. Nå gjenstår 2 uker med trykking og sending før vi kan kjøpe det :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Hvis dere prøver Nissan R390 R2 bil og har pansercam.. kan man høre turbokvitring :D Kult at de har det å ikke bare dumpventil.. Håper jeg får kvitrelyd på hardt trimma biler.. dumpventil er kjipt. Dessuten har Maserati R2 bilen vanvittig kul lyd :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remye Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Fett spill, ble mange timer i går og MYE drifting.... Seff alle hjelpemidler av og ALDRI på :) Siter Audi A4 B6 E8 TQS Montering av RNS-E i AUDI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Hehe samme her.. kjører aldri med assist.. untatt ABS noen ganger da :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 :D ble nervøs når jeg leste at alle untatt gold måtte vente en uke.. men da var jeg på 12% allerede så.. er på 19% nå:D å gleder meg som en unge:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Ja, jeg stussa litt på det. I den offisielle kunngjøringen som jeg kopierte til første post i denne tråden, står det at demoen er tilgjengelig for Gold-medlemmer i alle soner. Likevel er det mange silver-medlemmer som har lastet ned. Jaja, sikkert bare skriveleif :) Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Høres ut som demoen er rå =) Driver å laster ned spillet selv nå. Men guud å treig den ble når den kom over 83% :s Eller er det bare jeg som ser for ofte på skjermen ? :P Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo torp Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Jeg gleder meg som en unge til spillet slippes ut i butikken. Da får du helt sikkert flere muligheter til å bestemme om du skal drifte, drag eller racing.:D Corvetten var helt syk. Å hør på den lyd-kvaliteten! Grafikken var også helt herlig, jeg følte meg som en sann racer.:) Breisladden har også begynt å komme seg. Men det blir garantert bedre på spillet! Siter Stol på instinktet! Da ender du iallfall ikke opp med å kjøpe Lada... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Kanskje jeg hadde litt høye forhåpninger men ble litt skuffet jeg.. grafikken var ikke lik som på bildene, og hva jeg har hørt.. Men men.. lyden var helt rå :D Sladdene begynner og komme seg.. Full versjonen skal kjøpes ;) Håper det er litt forbedringer på grafikken.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Begynte å linke stadig fler svinger, er jammen ikke lett med dønn standard biler. Blir kult når man får bygd seg custom driftebiler med lav vekt, gode dekk, 100% sperre og masse masse hk :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
351RS Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Lasta ned å prøvde i kveld ja. Kommer nok til å bli en ny favoritt dette her. MEGET bra kjørefølelse, å skikkelig bra lyd, FOR FØRSTE GANG!! Siter No subsitute for cubic inches ! Prosjekttråd :Granada 351RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg