Gå til innhold

X360: Forza 2 Demo er ute!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Har prøvd spillet nå og sitter igjen med en positiv opplevelse

Dritbra lyd, kjørefølelse og grafikk!

Likte å drifte med corvetten, men skulle hatt flere hester. Likte også å "drifte" med Integra'n

Gleder meg utrolig mye til fullversjonen. kommer til å sitte dag inn og dag ut og bare leke, drifte, tune etc..

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Spilte mer i dag.. må trekke til bake det jeg sa på forje side.. Helt sinnsykt hvordan de har fått til lyden så bra.. likte lyden spess i Integraen.. men var nydelig å høre m3 også.. kjente igjen lyden med en gang:D

Er ikke helt fått teken på driftinga enda^^ men en sladd får jeg til sån ok :P Skal bli sinnsykt fett med full versjonen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke til å unngå å legge merke til at grafikken er en god del mer kantete enn screenshotene har gitt inntrykk av. Alle bildene på FM.net er jo tydeligvis tatt i photo mode, hvor du får full antialias og fancy effekter, klart det ser usannsynlig bra ut da. Litt sleipt å kalle det for ingame bilder da, selv om det er ingame, men det er definitivt ikke in-race :nono:

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off topic: hva heter sangen i den filmen a?

Prodigy - Spitfire

Det er ikke til å unngå å legge merke til at grafikken er en god del mer kantete enn screenshotene har gitt inntrykk av. Alle bildene på FM.net er jo tydeligvis tatt i photo mode, hvor du får full antialias og fancy effekter, klart det ser usannsynlig bra ut da. Litt sleipt å kalle det for ingame bilder da, selv om det er ingame, men det er definitivt ikke in-race :nono:

Enig. Ikke bare det men bilene er rett å slett dårlig modellert. Hvertfall en del av dem.. og hvis du ikke skjønner hva jeg snakker om, gå inn der du velger biler og se på bakskjermen på Nissan 350Z. Den hjulbuen er ikke mye rundt.

Det er litt skuffende, og trekker ned litt, men så er mitt nåværende favorittspill Forza 1 da så.. :D

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider