vestol9 Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Ryktene sier det er en Nissan 200sx S13 her på sørlandet med skyline motor. Noen som vet noe, evt. bilder?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggfred Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Var en blå 200sx s13 med Skyline motor i maxpower desember 06. 615hk.. sick! viss jeg ikke huske heeelt feil var den i Haugesund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vestol9 Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Okei, ikke dårlig hehe :worshipnissan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Du tenker kanskje på nemmot sin, finnes noen bilder her et sted, skal se om jeg klarer å finne dem Edit: fant bare vipers bilder fra et lite garasjebesøk, men bedre enn ingenting: http://www.azzido.no/viper/index.php?list=47 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 husker det var en s13 på gatebiltreffet her for 2år siden, tror det sto den rb25 motor i den.men om den holder til her i byen vet jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg