licorice84 Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 har de siste ukene tittet litt på div. rado'er på nett. kom over denne her: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1483029 noen som kjenner til den? eieren holder til på karmøy(?). det store premiespørsmålet er om jeg orker å betale såpass for et annerledes karosseri:D (jada, vet det er andre forskjeller også) er den prisen mye for en G60-rado? har sett ganske strøkne VR6'er til den prisen... Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remye Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Off topic, kan kanskje slettes om så: Hva er en GTI-R???? Vet det kommer en R-GTI i V karosseri, men .... Siter Audi A4 B6 E8 TQS Montering av RNS-E i AUDI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Off topic, kan kanskje slettes om så: Hva er en GTI-R???? Vet det kommer en R-GTI i V karosseri, men .... dersom du ikke ser det ut i fra bildet, så har jeg en golf 2 gti g60... var det jeg mente med å bytte karosseri dersom jeg skulle hatt corrado g60:D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 den radoen der ble selgt billigere for det tidligere så vidt eg husker. hadde lyst på den selv:P men ser ganske strøken ut da Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 jasså? hehe... han skal i hvertfall ikke tjene på den:P som sagt har jeg sett ok VR6'er til den prisen, og de pleier jo være dyrere? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lusa Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Denne lå jo ute til "langt" under den prisen der husker jeg! Sikla litt på denne selv da jeg var på jakt etter corrado. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 lurer på hva nåværende eier har gjort med den for at den skulle øke i verdi til han la den ut for salg? noen av dere som husker tidligere prisantydning? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Jeg som trodde det var vanskelig å få solgt Corradoer for over 60t nå, selv med hel-skinn Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 hvis det du sier der, stemmer, så burde han ha en meget god forklaring på hva som gjør at han kan slenge på nærmere 30 000 til iht. listepris! tro om han lar seg prute ned til 60 da:P Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1347405 denne var i allefall rimelig. må være pga høy km-stand. lader overhalt på ca 200 000 og km-stand i dag er 245 000... da må jo laderen snart overhales igjen... Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Grei pris på den. Laderen bør nok overhales igjen om ikke så lenge. Ser den er XV registrert, det er Mosjøen det, der jeg bor. Lurer på hvem som har hatt den? Kan ikke huske å ha sett den her. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 okei! skal prøve å få tak i selger og høre hva han mener om evt. innbytte. jeg har en 1990 vw golf 2 gti g60 med 158 000 km på telleren + div småsnax. laderen min var overhalt da jeg kjøpte bilen i august i fjor. er vel ikke urimelig å bytte likt, evt at mellomlegget kanskje går i min favør... hadde vært artig hvis du visste hvem som hadde hatt den tidligere:) Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 lurer på hva nåværende eier har gjort med den for at den skulle øke i verdi til han la den ut for salg? noen av dere som husker tidligere prisantydning? mulig den gikk for 75. men eg skal ikke si det sikkert. låg værtfall ute for 80-85 tror eg Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 mulig den gikk for 75. men eg skal ikke si det sikkert. låg værtfall ute for 80-85 tror eg ok. kanskje han mener at volksport-overhalt g-lader økter verdien såpass:D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madz_lunde Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 ok. kanskje han mener at volksport-overhalt g-lader økter verdien såpass:D Det bør det ikke gjøre:P hehe det er jo service det, på en G60 motor;) Siter *Skoda Octavia vRS - 2010*Vw e-Up! - 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg