Gå til innhold

ble litt sugen på denne!

Ranger emnet

licorice84

Anbefalte innlegg

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=1491965;username=

Viss det er G60 du er på utkikk etter, så ser jo ikke denne så galen ut da:)

gamle bilen min jo :) hehe.. km stand 115, er ikke riktig.. da jeg kjøpte den sto den på rundt 95? husker ikke i farta.. men garantert skrudd tilbake.. men ellers var den hel og pen da jeg hadde den, ikke så veldig pen i lakken, men nå er den jo nylakkert

mens jeg hadde den tror jeg laderen begynte å bli litt sliten, dro dårlig i forholdt til den jeg har nå.

men i helhet en pen bil

Corrado G60 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

hehe bilen eg kjøpte meg det derre der;) altså det første inlegget;) er mega fornøyd med den;) eneste var at rattet var litt vell lite,så det er skiftet;) synest den var verdt hvert øre;) Så på corradoer til 40-50 tusen og før eg bestemte meg for den, men de var det enten rust på eller noe galt med;) så da ble det denne;) jaja tenkte no eg bare skulle si det;) var bare litt stili å se han inpå her pluttselig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...
har de siste ukene tittet litt på div. rado'er på nett. kom over denne her: AutoDB.no

noen som kjenner til den? eieren holder til på karmøy(?).

det store premiespørsmålet er om jeg orker å betale såpass for et annerledes karosseri:D (jada, vet det er andre forskjeller også) er den prisen mye for en G60-rado? har sett ganske strøkne VR6'er til den prisen...

Heisann kjære Corrado eigerer. Etter corrado interessen har tatt meg med storm igjen, så har eg vært her inne på Corrado forumet en del i det siste. Har i hovedsak sett etter Corrado G60'en min som eg hadde for et par år siden (før denne Karmøy buen). Eg fant denne annonsen, og eg kan da bekrefte at dette er min gamle bil. Noen som vet hvilken pris han tok for den og hvor den gikk, og ikkje minst hvem eiger kjær®a???:happyhappy: Det var en flott bil som eg sette i stand, og eg vurderer sterkt å hente meg en ny from ze Germany i sommer:yodude:

Lenke til kommentar
Del på andre sider