Gå til innhold

Volvo 240, Harry VS Clean

Ranger emnet

DaButcher

Hva er best av clean eller harry 240?  

270 stemmer

1. 1. Hva er best av clean eller harry 240?

Anbefalte innlegg

• Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Somme poster i denne tråden må være det mest usaklige og meningsløse postene på bilfurumet ever :shake

Rart at forumet blir kaldt et jævla useriøst dritt forum:rolleyes:

En 240 skal være clean..

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funny de ordspilla dine ;)

Hva gjør du egentlig i denne 200-tråden?

Uansett, Zyrex... uten 1000-meterne i grillen hadde den vært veldig nice! :) Hvis du absolutt vil ha de, så putt de bak grillen. Jeg skal fjerne mine snart, selv om de sitter bak grillen da.

:fatality:

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NYDELIG den R-sporten Zyrex!

Jepp!

mekk tråd om r-sportbilen plx! ønsker mere info :)

den var på grensa til harry^^

Teaser ITB 240 pics - Turbobricks Forums Her er det mer info.

Uansett, Zyrex... uten 1000-meterne i grillen hadde den vært veldig nice! :) Hvis du absolutt vil ha de, så putt de bak grillen. Jeg skal fjerne mine snart, selv om de sitter bak grillen da.

:fatality:

Lys må man ha, vetts.. Blitt så glad i det ekstra lyset nå og :P

Men takk takk..

Zyrex, bilen din er jo nesten en helt standard 240, så harry kan den jo ikke være. :)

Nettopp. Må holde det ganske så standard. Finest sånn ;)

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahha, jeg fant tre biler dere MÅ se:

1) Image:IMG 3573.JPG - Wikipedia, the free encyclopedia

2) Image:IMG 0380.JPG - Wikipedia, the free encyclopedia

3) Image:Volvo Ballet web.jpg - Wikipedia, the free encyclopedia

LOL!!! SÅ JÆVLIG SMAKLØST DA!!

The festival begins with a parade downtown, featuring floats, dancers in costume and other unusual displays, one of which is the Volvo Ballet, a celebration of this local icon conceived in the mid-1980s by then festival music director, Heather Dunbar. In this, vintage Volvos are outfitted in makeshift tutus (see photo), and while appropriate music plays (usually Tchaikovsky’s Swan Lake), each car is driven this way and that along the parade route as if each car were a ballerina whose moves were choreographed to the music.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så faktisk en lengre dokumentar på en eller annen fancy kanal, tror det var explorer, om akkurat det der. De hadde dratt rundt i hele usa og sett sånne oppstasha 240-er, og den mest sprø var ei som hadde mekka seg et svært slott av en gammel 265, med ei gammel boble oppå, og hele shitten var dritstort. Hun bodde i bilen, og trengte bobla for å få ståhøyde under taket. Hele greiene så ut som et spøkelsesslott utapå :o

Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v

Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( )

Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt)

Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så faktisk en lengre dokumentar på en eller annen fancy kanal, tror det var explorer, om akkurat det der. De hadde dratt rundt i hele usa og sett sånne oppstasha 240-er, og den mest sprø var ei som hadde mekka seg et svært slott av en gammel 265, med ei gammel boble oppå, og hele shitten var dritstort. Hun bodde i bilen, og trengte bobla for å få ståhøyde under taket. Hele greiene så ut som et spøkelsesslott utapå :o

MaxHarry la ut dette bilde lenger fremme i tråden, er det den du mener?

jc3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råeste sigøyner kåken jeg har sett..hehe...

den som dere diskuterte fronten på, ser ut som 73 eller 74 mod fronten (husker ikke hvem) som satt på 140 for min del...

Jeg skal snart style vinterbilen min med bølgepapp vet jeg, er det harry nok? Er derfor jeg skal gjøre det.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider