Gå til innhold

Volvo 240, Harry VS Clean

Ranger emnet

DaButcher

Hva er best av clean eller harry 240?  

270 stemmer

1. 1. Hva er best av clean eller harry 240?

Anbefalte innlegg

hehe,mye fram og tilbake her da...heldigvis er ikke alle like,for da hadde nok verden vert kjedelig.må innrømme at jeg selv er for clean look,men har sett flere 240 med styling som er pene og se på,så lenge som det er kvalitet på arbeidet.det verste jeg vet er når folk bruker masse penger på styling,også bare "limer" det på og kjører...men er jo ikke opp til meg heller og bestemme hva folk skal gjøre.enig i at trond skal få gjøre det han vil for at han skal bli fornøyd med bilen,trosalt han som skal kjøre den da :) jaja,når skal det drikkes øl.skål!

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå begynner jeg seriøst å lure på hva som feiler folk her inne???????? kan ikke bare han der volvotrond få holde på som han vil uten det skal klikke for visse folk her inne??? er det fordi at dere ikke liker bilene hans?? det finnes jo ikke bare EN 240 i verden som MÅ bli tatt vare på, at han fikser noen på sin måte så har det ingen ting å si!! hvis dere ikke tåler det, så foreslår jeg at dere trykker på knappen øverst til høyre.. den med et kryss på....

Greit nok det - men "som man reder så ligger man" osv - det er bare å lese litt grundig og se hva slags uttrykksmåter som forekommer underveis her...

93/94 240SE st.v. aut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikkert nr. 1263467474581 i køen som skriver dette: Det er forum, folks meninger står sentralt... Hvis vi syns bilen er stygg, så må vi få lov til å si det. Hvis han ikke tåler at vi sier det, så er det HAN som skal la vær å legge ut bilder og lage tråder. Så lenge folk holder seg til forumreglene, så kan vi gjøre som vi vil (selvfølgelig norsk lov også).

Få noen flere seriøse bidrag i denne tråden da.

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilen min igjen, med "nye" felger jeg kjøpte av Fosse. Jeg vet at folk syns Eiker er oppbrukt, bla bla bla, så det trenger ingen fortelle meg. Syns det er mange av eiker jeg også. Hvis dere absolutt må si at det er stygge felger, oppbrukte felger, håpløse felger, teite felger etc. så skal dere få lov! :)

IMG_1267.jpg

Selv syns jeg det ble ok, kanskje bittelitt harry med hvite, men ikke nok til at jeg bytter! :P Ikke bry dere om bakskjermen min btw, den blir fikset i skrivende stund (nesten i hvert fall).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilen min igjen, med "nye" felger jeg kjøpte av Fosse. Jeg vet at folk syns Eiker er oppbrukt, bla bla bla, så det trenger ingen fortelle meg. Syns det er mange av eiker jeg også. Hvis dere absolutt må si at det er stygge felger, oppbrukte felger, håpløse felger, teite felger etc. så skal dere få lov! :)

IMG_1267.jpg

Selv syns jeg det ble ok, kanskje bittelitt harry med hvite, men ikke nok til at jeg bytter! :P Ikke bry dere om bakskjermen min btw, den blir fikset i skrivende stund (nesten i hvert fall).

Ble stilig det der Colli! Når du får ordnet den bakskjermen blir bilen pr0n ;)

-92 Volvo 240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Colli: Synes den bilen ble bra med oppbrukte, håpløse og teite hvite felger! Går forresten max et år til før SuperDTM er de nye Eiker, dvs "alle" hater de for de er oppbrukt, og "alle" har de

Generelt synes jeg ikke at 86-fronten kan bli så veldig clean, må i såfall være helsort.. Er noe som ikke stemmer der..

Så den grå 4-dørsen med helrøde baklykter med kromstripe og MK18 var jævli fin bakfra og fra siden, men ikke så veldig forfra :P Eier hadde forresten helt rett i at helrøde lykter med kromstripe ble bra, hvertfall på grå bil..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Colli: Synes den bilen ble bra med oppbrukte, håpløse og teite hvite felger! Går forresten max et år til før SuperDTM er de nye Eiker, dvs "alle" hater de for de er oppbrukt, og "alle" har de

Generelt synes jeg ikke at 86-fronten kan bli så veldig clean, må i såfall være helsort.. Er noe som ikke stemmer der..

Så den grå 4-dørsen med helrøde baklykter med kromstripe og MK18 var jævli fin bakfra og fra siden, men ikke så veldig forfra :P Eier hadde forresten helt rett i at helrøde lykter med kromstripe ble bra, hvertfall på grå bil..

Ja, vet... Super DTM blir de nye "eiker". Ang. fronten på 86, så kan det være fordi forrige eier har lakkert grillrammen. Har ikke prøvd med hvordan den ser ut helsvart. Før manglet jeg volvo-logoen i grillen, og hadde søkk. Det så bare HELT jævlig ut.

Skal fjerne 1000-metrene også, så blir det enda mer clean.

Takker ellers for fin respons! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at fargene gjør at lakkert grillramme ikke blir helt feil på din heller. Mente forresten 86-fronten generelt =)

Vurdert å fjerne 86-listverket på dører og i hekken?

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja.. Det som hindrer SuperDTM i å bli "nye eiker", er at det er litt vanskeligere å få tak i de, enn det er å få tak i eiker..

Samt eikerfelgene er jo billigere da :P Tror nok pris har en del å si med hvorfor så mange kjøpte Eiker.

Ikke at SuperDTM er SÅ dyre de heller, men de ligger en del høyere i pris, iallefall når du må kjøre til sverige for å hente de... Det er mange andre felger du kan få for samme pris som SuperDTM, men jeg tror de fleste velger SuperDTM litt mer på grunn av design enn på grunn av pris.

For all del, jeg synest Eikerfelgene er fete.. Jeg hadde de jo selv fra ca. 2003-2006, før jeg byttet til superDTM i fjor sommer..

ps. helrøde baklys er ganske harry!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes og helrøde baklys er ganske harry, helt til jeg så turbo_k eller hvem det var sine, sølv bil med kromlist på de helrøde baklyktene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at fargene gjør at lakkert grillramme ikke blir helt feil på din heller. Mente forresten 86-fronten generelt =)

Vurdert å fjerne 86-listverket på dører og i hekken?

Ja, vet... Svart + koksgrå er ikke så mye kontrast i. Ser teit hvis det er veldig stor kontrast.

Ang. å fjerne 86-listverket, så tør jeg ikke enda! :D Jeg fjernet de bak på bakskjermene fordi det blir lakk der nå. Der fant jeg RUST! Så hvis jeg piller av de listene nederst på dørene, så finner jeg nok mye arbeid og ting som krever cash! Tør ikke det enda. Dessuten så syns jeg ikke det ser så ille ut. Dørene ser ikke så høye ut på 244n med de listene. 242 er greit, siden dørene er lange.

Du forstår sikkert hva jeg mener! :) Kjekt å høre forslag til hva jeg kan gjøre med bilen altså. Jeg syns to hvite glass bak ble mye penere enn orangutangblink, som jeg hadde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse

det morsomste her, er vel å se hver gang Volvo-Trond legger ut et inlegg, og alle kommentarene han får igjen.

først så syns jeg synd på stakkaren, men så klarte han å legge ut et så usmakelig svar på "skyline krasj" tråden på annet bilrelatert at jeg mistet all sympati.

du tenker kanskje ikke på at noen av oss kjenner de involverte i denne ulykken du eller? jeg kjenner hun som er hardest skadet der, og følte meg rimelig støtt av ditt innlegg.

nok OT.

syns det er best når baklyktene er "sotet" røde jeg.. hva bruker dere til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider