Gå til innhold

Volvo 240, Harry VS Clean

Ranger emnet


DaButcher

Hva er best av clean eller harry 240?  

270 stemmer

  1. 1. Hva er best av clean eller harry 240?



Anbefalte innlegg

Stickers er harry, loffepotte hører hjemme på japser og rullegardin er vel rimelig gubbete. Bilen din er fin uansett da. PS: Den hadde vært enda penere med nye skilt.

 

Det finnes jo en viss grad av stickers.. Blir jo det samme så å si at en drifte bil er mega harry pga stickers. Japsepotta passer godt bak på Volvoen. Du får de i forskjellige farger og fasonger, tror det kun er den jeg har som passe på 240.

 

De skilta har følgt bilen siden ny, de skal fortsatt følge. Så er det ikke en negativ ting om de blir litt vrien å lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

og terninger skal være FORTJENT:) er jo en liten uskreven regel på det der.. i alle fall har i område.

 

Å skryte av dameeskapader gjennom å henge opp terninger er litt dummere enn å sitte på fest å skryte om alle damene en har harvet over, noe som er ganske så patetisk i utgangspunktet.

"Å så dro j a hu joggebuksa å..."

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse

kjøpt meg en 240DL stasjonsvogn. den var for lite harry, så jeg stakk opp på biltema å henta et sånn et blinkende hjerte med love you på:D blei knall. bilen er ikke harry i seg sjøl, men måten jeg har kjørt den på er vel rimelig harry:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

2. Jeg synes 244'en min er clean, dama synes den er harry pga. senking, felger, ekstralys (innfelt i spoileren riktignok) osv. For en som ikke liker 240 i utgangspunktet er ingen 240'er cleane.

 

Din er vel ikke senka? hehe...

...prrrrrtt...

 

2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK...

(X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt...

(X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha..tøffe ord fra en råner..haha

 

Det er slike som deg som har gitt bilforumet et J*** dårlig rykte.

 

Jeg synst du enten kan; svare på en ordentlig måte, eller bare holde kjeft. Slike kommentarer er det SISTE bilforumet trenger flere av.

 

EDIT:

Og det er enkelt å se hvem det er som fyrer på bålet her.

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

 

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo en viss grad av stickers.. Blir jo det samme så å si at en drifte bil er mega harry pga stickers. Japsepotta passer godt bak på Volvoen. Du får de i forskjellige farger og fasonger, tror det kun er den jeg har som passe på 240.

 

De skilta har følgt bilen siden ny, de skal fortsatt følge. Så er det ikke en negativ ting om de blir litt vrien å lese.

 

Godt vi har forskjellige meninger her i verden. Jeg syn japsepotter ikke hører hjemme på 240, men du har ikke funnet den styggeste da. Er ikke driftebiler harry da? Jeg syns i hvert fall det. Hvis du føler skiltene hører hjemme på bilen, så behold de.

 

De jeg hadde på min var rustne og stygge, så jeg kjøpte nye...

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår