Gå til innhold

Volvo 244 1975 Gule Faren

Ranger emnet

VolvoTrond

Anbefalte innlegg

kansje du skal bare holde kjeft din stakkars råner!!

du får ikke tel en dritt!

i den lille trangsynteverden er AT rått og ikke en 500hk 242!!

er bare og si en ting!!

god natt.alt er mørkt os deg!!

Var da voldsomt hvor du skulle slenge dritt da.. Hvor gammel er du egentlig? Du har tydelig vis ikke noe her på forumet og gjøre om det er slik du er tenkt og oppføre deg bare fordi noen gjør noe du ikke liker.. Og snakke om å ikke kunne en dritt, var ikke det du som lurte på om det gikk and å sveise sammen 2 b21 motorer for å få mer HK?

Tror du bare skal holde kjeft selv og drite i å bry deg om hva alle andre gjør.

Ser ut som det blir en blodharry 240 dette, ikke helt min smak, men kan jo bli "rå" på en måte :)

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var da voldsomt hvor du skulle slenge dritt da.. Hvor gammel er du egentlig? Du har tydelig vis ikke noe her på forumet og gjøre om det er slik du er tenkt og oppføre deg bare fordi noen gjør noe du ikke liker.. Og snakke om å ikke kunne en dritt, var ikke det du som lurte på om det gikk and å sveise sammen 2 b21 motorer for å få mer HK?

Tror du bare skal holde kjeft selv og drite i å bry deg om hva alle andre gjør.

Ser ut som det blir en blodharry 240 dette, ikke helt min smak, men kan jo bli "rå" på en måte :)

Han skal bare kose seg med sin originale B19A, han kjørte sikkert Audi A4 før sammen med Sosseguttene å ble for Sær at han ble mobbet ut, samlet seg sammen med Sossebønder som liker traktoren sin original.

Jeg liker alt fra Clean, Rå, Harry til Styggharry, kommer helt ann på utførelse. Og jeg har selv hatt mange forskellige utførelser på mine Volvoer.

TEAM HARRY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skal bare kose seg med sin originale B19A, han kjørte sikkert Audi A4 før sammen med Sosseguttene å ble for Sær at han ble mobbet ut, samlet seg sammen med Sossebønder som liker traktoren sin original.

Jeg liker alt fra Clean, Rå, Harry til Styggharry, kommer helt ann på utførelse. Og jeg har selv hatt mange forskellige utførelser på mine Volvoer.

Jeg burde holde meg for god til det, men det er jævli å den dritt slengingen din irriterer meg.:angry:, hva er det du prøver å oppnå? Trodde volvofolket hadde felles interesser men du gjør ikke annet enn å lire dritt ut av den svære kjeften din. Om du kutter ut det så skal du se at det blir mye hyggligere her :thanks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det, men anbefaler å montere nyfront i samme slengen fordi det vil se rart ut framme uten noe list.

Angående å montere nye fangere på gammel front, så er det jo ikke noe problem å få listverket til de nye fangerne til å passe foran. Det er jo bare å bore nye hull til klipsene i den gamle frontplata og på skjermene. Det er det jeg har gjort på min, denne bilen er jo i utgangspunktet en 79 modell.

volvoen.JPG

'79 Volvo 244DL, skal bli 254R

'84 Volvo 244GLT, blir snart spiker

'90 Volvo 240GL, B230FK-bruksbilprosjekt

'93 BMW 525iA, skal bli M540i kopi

'99 Volvo S80 T5 225hk bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... for meg virker det som om 242 1,9 er større i kjeften en volvotrond, det er jo ikke rart han blir irritert å svarer slik han gjør når 242 1,9 bestandig er nødt til å skrive masse dritt!!!

93 Volvo 245 Turbo

86 Volvo 240

98 Kawasaki ZX6-R

09 Polaris Assault RMK 800

87 Suzuki lt250r

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er planene nå Trond?

Blir det ny Volvo eller er det noe annet som frister?

For tiden går jeg jobbløs så pågangsmotet er nede,også er det ingen plasser her i bodø å få leid verksted lokale.

Har grublet mye i det siste, Gule fare blir satt bort eller solgt.

Planen er å finne en svart eller sølvgrå 240, svart listverk og strøken i karrosseri. Rust i kanaler og gulv er ingen hindring for det er en smal sak. Så bør det helst være en med B230FT eller FK og godkjent i vognkort.

Så starter planene:

Lakkering av plast inni hovedlykt og park/blinklys reflektor

Hvite blinklysglass foran,side og helhvit rekke bak + Reflekplate

Pyntelist rundt lykter + Grill Lakkeres matt svart

Det nye Volvo Emblem i grill og uten de skrå cromestrekene i grillen.

Blått Interiør

Luisi 12" Ratt

Tøymatter med blå sømmer

Motorrommet skal ha lakkerte detaljer samt. Chromete deler og stålomspunnede strømper på alt av slanger og ledninger.

Felger kan være alt fra 15" Phoenix til 17" Eiker.

Så jeg får begynne å spare, så får jeg se hva som skjer ut året.

TEAM HARRY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en ikke liker meg for å være stor i kjeften, harry, teit, idiot eller hva som helst..Driter jeg i.

Jeg synes bare denne gjentatte Original greia er noe sprøyt og synes mange har litt feil måte å mene hva Originalt og Cleant er.

Er øye som ser!

Men greit, stor kjeften kan jeg slutte å være.. Så lenge denne sinte 1,9L kan gi faen å tirre meg.

TEAM HARRY

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en ikke liker meg for å være stor i kjeften, harry, teit, idiot eller hva som helst..Driter jeg i.

Jeg synes bare denne gjentatte Original greia er noe sprøyt og synes mange har litt feil måte å mene hva Originalt og Cleant er.

Er øye som ser!

Men greit, stor kjeften kan jeg slutte å være.. Så lenge denne sinte 1,9L kan gi faen å tirre meg.

:cheers: :win

Lenke til kommentar
Del på andre sider