Qstein Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Hvor ligger glødereleet på en golf 3 1.9? har byttet gløde plugger men fant ut at her om dagen at når jeg målte strømmen til pluggene var det ekstremt lite. hvor mye skal det være i det hele tatt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Glødereléet er grått og sitter i sikringsboksen, nederst til høyre omtrent mener jeg. Står på innsiden av lokket (bensinpumpe/glødeplugger står det vel på tysk eller engelsk). Ellers bør du sjekke sikringer. Det er en egen sikringsholder på torpedoveggen. Ca bak frostvæskebeholderen mener jeg. Så er det en til på glødeenheten til venstre i motorrommet bak batteri. good luck Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qstein Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 ok takk. så begge de 2 sikringen, fant ikke multimeteret så fikk jo ikke målt noe. men de så helt fine ut. så må nesten måle før og etter releet. noen ide hva som kan være galt? lei av å kinne om morraen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Skal være 12 volt der... Et lite nødtips til du finner ut av det: Sett på en passende kabelsko (ringsko) på en kabel, sett denne på glødeplugg nr1, så legger du denne kabelen ved batteriet et sted og bare kobler den på før du kinner... Funker som bare F**N Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rozzy Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Min har ca 7-8V på glødeplugg (sist i rekken). Prøvde å legge opp et rele med 30A sikkring, men den ble vel litt liten den sikkringen. Hvor mange amp trekker glødepluggene? Siter 2004 Volvo V70 1982 Mercedes G 1998 Opel Astra G 1,4 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 mener min trakk 60amp, da jeg hadde fikset glødinga. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qstein Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 skjønner. må få målt mellom sikringene osv. men har ikke noe kart over hvilke releer som er til hva, noen måte å finne utav det på? vil fortsatt glødelampa lyse om man tar ut releet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg