dolk Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Ja, er jeg det, eller finnes det flere her inne med Viper? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 hehe, skryt, skryt. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Har du skilter på den? :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sim11 Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 En av mine drømmebiler :) men litt for dyr. Skal det gjøres noe med den da? Siter -07 Volvo S60 2.0lt -90 Sierra DOHC(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolk Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 En av mine drømmebiler :) men litt for dyr. Skal det gjøres noe med den da? Det er gjort masse med den allerede, fornøyd med den sånn som den er. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tpower Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 hva er gjort m den da?? viper er rått:P Siter - 95mod Audi A4 B5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Få noe bilder da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Får starte med litt bilder jeg da. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolk Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Her står den hjemme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Hva er spessielt med denne (da tenker jeg motor) i forhold til orginal? Mye hk har du der? Ikke skilter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolk Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Det meste du ser er av karbon. ORECA - Competition auto, Piece tuning, Stage de pilotage, Dodge Viper GT3, Agence evenementielle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 nice bil... men hva med skiltene? liten vits å skryte av viper om man ikke kan cruise fritt på landevei med skilt ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 hva er de brune dingsene inne i hovedlyktene? husker å ha sett bilde av det før en gang Siter RallyeGolf + mk2 2.0 16V x98 Golf 4 GTI GTR ,BMW 323CI E 46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 nice bil... men hva med skiltene? liten vits å skryte av viper om man ikke kan cruise fritt på landevei med skilt ;) Mitt poeng, du hadde sikkert fått tak i en Dodge Viper uten skilter, med moms og frakt fra utlandet for det du betalte for Audien din. Så da er det ikke så spesielt å ha en Viper til utstilling uansett? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg