Joastarlet Skrevet Juni 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2007 nei du er ikke alene. Men sist gang jeg så deg kjørte du på røde skilter? Den bilen din er utrolig tøff, nå mangler det bare at du bruker den til det den er god for..! Joa Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolk Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Joa, men hvem har sagt at det ikke er skilt? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 jasså sigmund, du driver å skryter på deg her også ja :D hehe. hilsen opel stian ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Er nok ikke Norske skilter på denne bilen nei http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=10757005&sid=xz10ajDBJwTt390262&pos=null&tot=null Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chef Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 hehe gutten skrytet på seg om skilter ja :) BUSTED! Siter Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chef Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 "Skilter har jeg, men klart jeg forstår misunnelsen deres, dere som må kjøre rundt i gamle BMW E36 og sånt full av lån. " hehe Siter Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dolk Skrevet August 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 hehe gutten skrytet på seg om skilter ja :) BUSTED! Veeel, merk hva det blir spurt om og merk hva jeg svarer. :) Når ble årskjennetegn ikke skilt da? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 så lenge det ikke er hvite skilt,teller det ikke:Dhehe Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chef Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Typisk for de med import biler som kjøres på prøveskilt å ikke kunne si det rett ut når noen spør om man har skilt. SKilt er skilt røde eller hvite. Flott å gjøre inntrykk av at du hadde vanlig hvite skilt når du kun hadde røde klistrelapper på engang i blandt. Flott! Siter Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 haha. driti ut. hva med å jekke seg ned litt a? ser du skal selge den nå. skjønner jo det. bruker jo sikkert endel bensin de 4 dagene i året du får brukt den på veien. greit at folk har dyre å fanzy biler ass. ikke missforstå. men den skrytinga kan du ta et annet sted. blir kvalm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fjelling Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Denne tråden slår fast min oppfatning av folk med slike biler, de er mer enn bare moderat klysette! Siter Hilsen Jonas. 1983Volvo 244glt(solgt) 1982Volvo 242Sugis http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=158767&highlight=sugis 1996Passat TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Rå bil dette... men ser ikke vitsen å eie noe sånt når man ikke kan sette seg i bilen å kjøre seg en tur til alle døgnets tider... kjedelig å planlegge kjøringen med å skaffe seg klistrelapper for å kjøre ;) Men ja... du virker klysete... Hvordan bil har du som daily driver da? Det er mye mere intr å få vite syntes nå jeg... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 enig med de tre siste.. startet tråden for å skryte.. selv har jeg en slik bil som modellbil slik at jeg kan gjøre annet i livet enn å betale lån og kjøre på rødskilter et par ganger i året.. kanskje på tide å bytte ut km stand med antall kjørte timer som en båt? ;) Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Oktober 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2007 syt-syt...du har ikke skilter( jeg er så missunelig at jeg må hakke ned på at han ikke har skilter) og da er det ingen vits i å ha bilen... mannen har jo faktisk ikke skrytt av bilen før han ble beskyldt for det... hadde jeg vært dolk hadde jeg spilt enda mer kvalm over dere andre tapere... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Følte du deg truffet? Vel, da var vel den myntet på deg, men jeg hadde null peil på at du kjørte E36. :D Jeg bare smiler av "tøffingene" som skryter stort, men når sant skal sies så er det banken som har største eier-interesse i den bilen "tøffingen" putrer rundt i. :D Om de i hele tatt har bil da... :roll: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg