VW Larsen Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Lager like godt en ny tråd igjen jeg. Har som kjent en golf 4 gti , 1,8t som jeg også skal tune . Har begynt i det små med åpent luftfilter og skal begynne med chipping og effektanlegg tenkte jeg. Forslag ? noen som har gjort noe slikt med sin? erfaringer osv? Bilen er en 1999 modell. Hva bør jeg gjøre? forsterke osv:) ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 hvor mye effekt har du tenkt å ta ut da? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Larsen Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 satser på 200+ , men ikke sykt masse...enda :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Da er det ikke noe forsterkninger som trengs i hvertfall. Høyest effekt får du med orginalt papirfilter (og biltema) i orginalluftfilter boks. Råder bør byttes på rundt 300 hk Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Larsen Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Så da er det bare å chippe i vei da? n75 ventil osv da? er sånt nødvendig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Da er det ikke noe forsterkninger som trengs i hvertfall. Høyest effekt får du med orginalt papirfilter (og biltema) i orginalluftfilter boks. Råder bør byttes på rundt 300 hk K&N innsatsfilter? Må vel være bedre? :) Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 K&N innsatsfilter? Må vel være bedre? :) Er en fra Svenske Golf GTI klubben som har testet masse filter og Biltema var best, rett foran VW Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Får man bedre effekt med K&N innsatsfilter enn med åpent filter?? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Får man bedre effekt med K&N innsatsfilter enn med åpent filter?? i følge de testene jeg har sett ja, får kaldere luft antar jeg Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Hmm.. Regner med det vil være bedre for LMM og da? Hmm.. Noe å vurdere :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg