Gå til innhold

Noen bestillt fra www.superiorcarcare.net ?

Ranger emnet

gutt78

Anbefalte innlegg

Hei,

Bestillte en del ting der, fikk mail som man skal svare på innen 2 døgn. Men når jeg prøver å sende mail får jeg bare error melding tilbake! (mailer deamond, ukjent adresse)Prøvd alle adressene på siden.......eksisterer kanskje ikke sjappa lenger?

Håper ikke VISA-kortet blir trukket da...:shake

Mvh

Odd

2002 Audi A6 2.4 Quattro Avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Hi Truhaa :happyhappy:

Ja. Jeg er egentlig en Export Sales Consultant (vet ikke hu mann kan sier det på norsk), og jeg er her fordi jeg elsker biler, Norge og det norskt språket. Jeg snakke fransk & italiensk, og tysk og vil også laere å snakke, skrive og forstå norsk. Mann sier at du er flytende i et språk når du kan forstå en komiker, så må jeg studier mye!

Jeg kommer fra en liten sted in nord-vest england som heter Garstang. Vi tenker det er et norsk eller nordisk navn, og vi har også "Julestang", "Hest bank" og en vei som heter "Gammull Lane"

I vår dialekt har vi så mange ord fra norsk. Til eksampel vi sier "Shove" fra "skyv", og vi kan se at detta ord kom til oss muntlig fordi we pronounce it just as you guys do, men vi skriver det in a way that English people can read. Vi sier også at vi er "glad". Også vi sier "gi" istedenfor "give" og vår uttale for "go" er gå.

Gutt 78 - Beklager for at jeg er "off topic", håper at du kan finne et godt resultat. Når du trenger hjelp, bare sporre.

F1John

L

Beklager for min dårlig norsk

jeg er her for å laere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått noe orden på dette Gutt78???

Norsk student John?

Fikk bare error uansett hvilke mail jeg sendte til...så fikk ikke svart på den bekreftelse mailen! Så dreit i hele greiene, har ikke blitt trukket på kortet.

Kjøpte heller den bruktkoffert saken fra Fein: C. & E. FEIN GMBH - FEIN WPO - Sets

2002 Audi A6 2.4 Quattro Avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider