Nismo-s13 Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Drar fra Nordmøre til Våler for å være med på¨Gatebil festival på fredag.. tenkte bare å sjekke hvilke tips folk har før man drar ;) jeg har hvertfall peila olje, og sjekka alle væskenivåer, hjulbolter og sett etter løse slanger og sånt! i tillegg har jeg lagt ett lite skralle sett, samt to skrutrekkere i bilen! best å være føre var:) kom med tips:D Siter --Proud 200sx s13 owner-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Husk å sjekke dekktrykket også. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Har alltid med meg en rull med ducktape! Høres kansje ut som jeg har en bil som holder på å dette fra hverandre, men har heldivis ikke det.. Uansett hvor gammel bil, så kan en slange sprekke eller løsne, eksosrøroppheng ryke osv. Alltid kjekt å ha med! Anbefaler også alle å ha en maglite eller annen lommelykt i bilen. Førstehjelpspute burde også alle ha. Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Jekk og reservehjul.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Ikke minst bits sett eller hjulkryss! Er også greit å lagre diverse mobilnr, som f.eks falken osv. Men vi har jo 1881 i disse dager:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remye Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Ah, deilig med kasko pluss.. leie bil på stedet og falcken redning uten egenandel :) Siter Audi A4 B6 E8 TQS Montering av RNS-E i AUDI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo-s13 Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 reservehjul, jekk og latmans arm for hjulmutterne og førstehjelps pute ligger fint plassert i trunken!;) alt standar:D Siter --Proud 200sx s13 owner-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 - Godt humør Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Refleksvest - Det er jo påbudt også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Har alltid med meg en rull med ducktape! Andetape ? :P Måtte bare Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Refleksvest - Det er jo påbudt også. oppskrytt!! slik som eg forsto de, så får ikkje du bot, dei sei bare att du må ha den i bilen... :phatyo Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders- Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Dassrull, cd`r, godt humør, ekstra underbukse... Siter Volvo 940Turbo Classic 1997 [X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981 [X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Vann. Vet aldri om det plutselig ble litt langt til nærmeste bensinstasjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BloOdHaRrY 242eigar Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 verktøykassa mi: (uansett kor eg kjøyrer) :thumb stort pipesett, fastnøkla, bits, skrujern, hammar, slangeklemmer, el-og ducktape, lyspære-og sikringssortiment, multimeter, wd 40, strips, superlim, div avbitare og tenger. gassarolja e hendig plassert bakom batteriet. vidare har eg: :driving bremseklossa, olja, servo/aut.olja, frostvæska, jekk, reservehjul, bremsevæska, børster te dynamo og/el dynamo, lite pipesett, div relevante skrua og mutra, reservekanna m bensin, ei viftereim, membran te gassaren, pakningspapp, eksosklemmer og gum gum. trur da sku ve ganske nyaktig! kanskje litt unødvendig å fortelja at eg kjøyrer gammal 2førr`??? hehe men da slår heller aldri feil!gidd ein ikkje ta med seg div saker so skjer da alltid noke om ein ska på langtur!! :drive2 Siter volvo 242 -83 16v, turbo prosjekt volvo 360 Grøftekanten Lakk&Rally! død ;) volvo 245 -85 turbopelle :) delvis død volvo 940/s90 - my blue pearl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg