Gå til innhold

Sjekkliste før Langtur ( Gatebil)

Ranger emnet

Nismo-s13

Anbefalte innlegg

Drar fra Nordmøre til Våler for å være med på¨Gatebil festival på fredag.. tenkte bare å sjekke hvilke tips folk har før man drar ;)

jeg har hvertfall peila olje, og sjekka alle væskenivåer, hjulbolter og sett etter løse slanger og sånt!

i tillegg har jeg lagt ett lite skralle sett, samt to skrutrekkere i bilen!

best å være føre var:)

kom med tips:D

--Proud 200sx s13 owner--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid med meg en rull med ducktape!

Høres kansje ut som jeg har en bil som holder på å dette fra hverandre, men har heldivis ikke det.. Uansett hvor gammel bil, så kan en slange sprekke eller løsne, eksosrøroppheng ryke osv. Alltid kjekt å ha med!

Anbefaler også alle å ha en maglite eller annen lommelykt i bilen. Førstehjelpspute burde også alle ha.

Go your own way!

87 Pontiac Firebird Trans Am

91 Chrysler Saratoga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

verktøykassa mi: (uansett kor eg kjøyrer) :thumb

stort pipesett, fastnøkla, bits, skrujern, hammar, slangeklemmer, el-og ducktape, lyspære-og sikringssortiment, multimeter, wd 40, strips, superlim, div avbitare og tenger. gassarolja e hendig plassert bakom batteriet.

vidare har eg: :driving

bremseklossa, olja, servo/aut.olja, frostvæska, jekk, reservehjul, bremsevæska, børster te dynamo og/el dynamo, lite pipesett, div relevante skrua og mutra, reservekanna m bensin, ei viftereim, membran te gassaren, pakningspapp, eksosklemmer og gum gum. trur da sku ve ganske nyaktig!

kanskje litt unødvendig å fortelja at eg kjøyrer gammal 2førr`??? hehe

men da slår heller aldri feil!gidd ein ikkje ta med seg div saker so skjer da alltid noke om ein ska på langtur!! :drive2

volvo 242 -83 16v, turbo prosjekt

volvo 360 Grøftekanten Lakk&Rally! død ;)

volvo 245 -85 turbopelle :) delvis død

volvo 940/s90 - my blue pearl

Lenke til kommentar
Del på andre sider