Håkon A Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Får inn mye meldinger om at det postes for mye søppel her! har selv sittet her noen dager nå å sett hva som kommer av tråder. mye av det er rent søppel....tråder om mobiltelefoner, morsomme websider, diskusjoner om tv program osv osv trenger vi ikke her! disse trådene blir slettet med en gang! selv om tråden har 1000 innlegg og regnes som en aktiv tråd! det er helt unødvendig å poste slikt her da det finnes mange andre forum på internett som er villig til å ta i mot sånne diskusjoner. Dette er og bli et Bilforum...derfor er du her når du skal diskutere bil! og offtopic forumet er ikke regnet som et alt mulig i verden tema....det er offtopic for bil...når du ikke vet hva du skal ha som overskrift eller det er snakk om noe som ikke er merkebestemt.. eks: hvor mye tåler et takstativ, hvilken skiboks er best, hvilke felger er billigst....osv osv... IKKE: ''jeg har kjøpt meg ny genser'' ''se den fete tv'n min'' uansett hva som blir sagt nå, så er ikke dette noe diskusjon med admin/moderator! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Bra det skjer noe! Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=18007 Stengte den... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Originally posted by Dr_S http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=18007 Stengte den... Ville nå faktisk si at den der var faktisk noe av det mer bilrelaterte man har hatt på off-topic :D Den bensinstasjonen stopper man jo ikke for å kjøpe pølse/fylle bensin med mindre man er ute å kjører bil, men det er bra det blir en hard linje. Håper den opprettholdes overalt og mer enn i 1 uke Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 bilprogram går vel? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 Originally posted by Granada3.0GL bilprogram går vel? det går bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Fint at det skjer noe, for jeg har på følelsen av at hvis man poster en tråd som f.eks 'Hvor får man kjøpt seter' f.eks i Off-topic, så drukner den blandt alle de ikke-bilrelaterte trådene. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 nå er det mye drittposting folkens..... dette er et bilforum.... skjerpings... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Off topic lages i off topic.. dønn seriøse tråder lages i technical chat osv. ikke no problem. De som vil være dønn seriøse får drite i off topic da. problem løst. Skal det bli et forum med militær-disiplin? Ikke såå kult det heller. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Originally posted by momo Off topic lages i off topic.. dønn seriøse tråder lages i technical chat osv. ikke no problem. De som vil være dønn seriøse får drite i off topic da. problem løst. Skal det bli et forum med militær-disiplin? Ikke såå kult det heller. Neida. Men er forskjell på litt morro og noen som prøver å selge smugler-tobakk her liksom (for å ta et eksempel). Visse ting blir bare alt for dumt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Ok ja sånne tråder er greit blir sletta. Tenkte dere mente ALt som ikke har med bil å gjøre jeg. Bare man får lov å ha littebitt utenom bil da. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Originally posted by momo Ok ja sånne tråder er greit blir sletta. Tenkte dere mente ALt som ikke har med bil å gjøre jeg. Bare man får lov å ha littebitt utenom bil da. Skal vel fortsatt være et Bilforum. Ikke noen syklubb :) Syklubben tar vi på IRC kanalen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Originally posted by momo Off topic lages i off topic.. dønn seriøse tråder lages i technical chat osv. ikke no problem. De som vil være dønn seriøse får drite i off topic da. problem løst. Skal det bli et forum med militær-disiplin? Ikke såå kult det heller. jeg har ikke noe interesse av å lese at ''dunnan'' har problemer med mobilen sin, har kjøpt seg ny jakke, drakk seg full i helga, så noe kult på tv, leste noe morsomt om ungkaren i dagbladet etc etc etc.. hvis du vil snakke om noe helt annet en bil, så gå på et heeeelt annet forum.!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Er ikke det jeg sier heller. Dere skjønner ikke men det er det samme bare glem det. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 *glemt* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg