Gå til innhold

Begynner å bli litt lei mr PR kåt

Ranger emnet

remye

Anbefalte innlegg

På tide å slutte å ringe avisen for ALT

"Hallo, er dette VG? JEg skulle bare fortelle at jeg driter og tørker meg i rævva med tusen lapper med bilde av Vollevik"

Hva faen.... dritt lei å lese og høre om karen når det bare er tull. Gått fra å være imponert over det han har klart, til å tvile og lure.... til å ikke være imponert lenger...

http://www.na24.no/naeringsliv/article1029309.ece

Audi A4 B6 E8 TQS

Montering av RNS-E i AUDI?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Er helt enig med deg, Sharif var morsom da han først viste seg frem. Men trenger ikke presse grensene til det maksimale. Til slutt tar han seg skikkelig vann over hodet -og går på en real smell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor høst fikk Tommy Sharif sin Koenigsegg til 7,5 millioner kroner.

Det som irriterer meg, er at bilen IKKE kosta 7,5 mill! Den var jo ikke registrert engang!

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skiltene var av på rudskogen?! Men han kommer med prøveskilter?

Tror han, hvis han er så PR kåt som dere sier, hadde kommet med vanlige skilter da, så viser det at han penger..

Herregud, latterlig detta, å kritisere han her inne, hver gang han kommer i media..

Å bli irritert over det er like latterlig som at jeg gadd å kommentere detta her...

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at han har veldig irritert hvis det er sånn at de faktisk skylder han penger. Er jo ikke snakk om noen tusenlapper bare heller :). Tror ikke jeg heller kunne tenkt meg noen aksjer i koeniggsegg, så det tror jeg ikke at han har gått med på faktisk. Hvis han får en avkortet sum pga noen skader på bilen så er jo det greit, men egentlig så tror jeg ikke den tok så veldig skade av den turen ut i sandfella.

Koeniggsegg er forøvrig en supersportsbil helt uten racing historie. Og for min del da så blir den veldig uinteressant. Men det er jo en annen sak.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skiltene var av på rudskogen?! Men han kommer med prøveskilter?

Tror han, hvis han er så PR kåt som dere sier, hadde kommet med vanlige skilter da, så viser det at han penger..

Herregud, latterlig detta, å kritisere han her inne, hver gang han kommer i media..

Å bli irritert over det er like latterlig som at jeg gadd å kommentere detta her...

Kritikk, vel, har i MANGE fora gått mot folk som har kritisert han, mange mange ganger, men nok er lissom nok. Ok, han var flink frontigur for Sharif, fikk opp omsetningen etc etc... For mange burde han være et ikon, en "american dream", alle kan klare det om de vil.... Men på ett punkt tok det lissom av, plutselig var han gira på alt som hadde med vollevik og deretter har det gått hånd i hånd. Kritikken er med rette, jeg begynner virkelig å bli skikkelig lei av alle de dumme oppslagene i avisene den siste tiden. Jeg liker å lese avisen, få med meg hvasom skjer i verden og nasjnal,økonomi, business, sport, div nyheter. Det jeg missliker er at altfor ofte er det større oppslag om Tommy Sharif og hans "elleville" påfunn og "drøye" påstander. Feks hva annet er det enn pr kåthet å stå face too face med en av norges best profilierte rally kjører og vedde 100000 dollar på en ULOVLIG kappkjøring på offentlig vei? Pluss x antal annet surr... ja ja

Audi A4 B6 E8 TQS

Montering av RNS-E i AUDI?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjøpe Egget var en god idé, PR-messig. Men så begynte alt tullet med 100.000 kappløpet og dette her, det er så lett å se at han prøver alt for hardt å skaffe seg gratis reklame. Jeg har mista helt sansen for fyren og nå kjøper jeg IKKENO i butikken hans men støtter heller den lokale sjappa.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at han har veldig irritert hvis det er sånn at de faktisk skylder han penger. Er jo ikke snakk om noen tusenlapper bare heller :). Tror ikke jeg heller kunne tenkt meg noen aksjer i koeniggsegg, så det tror jeg ikke at han har gått med på faktisk. Hvis han får en avkortet sum pga noen skader på bilen så er jo det greit, men egentlig så tror jeg ikke den tok så veldig skade av den turen ut i sandfella.

Koeniggsegg er forøvrig en supersportsbil helt uten racing historie. Og for min del da så blir den veldig uinteressant. Men det er jo en annen sak.

Helt enig med deg;)

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom Sharif slår Koeningsegg konkurs skal jeg egenhendig spise det venstre benet hans og heise bikkja hans til topps i flaggstanga.

Men det er vel forøvrig like sannsynlig som at George W. Bush har lest Krig og Fred.

Så benet hans er vel trygt, samme gjelder bikkja.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom Sharif slår Koeningsegg konkurs skal jeg egenhendig spise det venstre benet hans og heise bikkja hans til topps i flaggstanga.

Men det er vel forøvrig like sannsynlig som at George W. Bush har lest Krig og Fred.

Så benet hans er vel trygt, samme gjelder bikkja.

Hvem som helst kan levere en konkusbegjæring til et firma hvis firmaet etter gjentatte forsøk ikke gjør opp for seg. Hvorhvidt den går gjennom er en annen ting...

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer egentlig på hvordan Sharif kjøpte den bilen jeg. Tipper han ikke cashet den ut. Isåfall ville nok aldri dette problemet ha oppstått.

Sharif kjøper Egget av fabrikken. Sharif skal selge egget. Bilen blir levert hos fabrikken, som selger den for Sharif. Pengene for salget går inn på kontoen til fabrikken. Sharif krever pengene sine av fabrikken og truer med konkursbegjæringer etc.

Noen andre som har solgt bilen sin på den måten?

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider