SnowKing Skrevet August 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2009 Får oppdatere litt her da. Nå er bilen endelig blitt bra igjen. Har fått byttet eksospakninger, og planslipt eksosmanifoilen. Så da er den endelig tett, og uten ulyder. Har ikke fått pris på jobben fra Møller enda. Planslipinga fikk jeg en nabo i Lillehammer til å ta seg av, for 300 kr. For Møler hadde ikke tilgang til utstyr for å få det gjort selv, og ga meg heller en leveringstid på tre uker på en ny manifoil, til en pris jeg har fortrengt. Ellers er det lite nytt. Har en del planer for bilen, men det står som vanlig på pengene. Har akkurat flytta inn i ny kåk (I Våle i Vestfold), og det er rart hvor mye en sånn flytting kan koste, selv om man trodde man hadde det meste fra før :) Siter - '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6 - '81 Jeep CJ7 (Prosjekt) - '05 Yamaha FZ6 (Til salgs) - '02 Polaris Edge X 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg