RoBeRt0 Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1491078 Nei å Nei :shake Siter Golf G60 1991 x Golf GTI 16 V - 1988 x Golf GL 1.8 - 1985 x Derbi sm - 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kripus Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Det er joh drømme bilen! Det gjør vondt og se den stående slik :( Siter 91 Vw Golf 2 (Prosjekt i deler) 94 Ford Eskort STV (sambo sin egentlig) 86 Vw Golf 2 ( Solgt) 85 Ford Fiesta (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBeRt0 Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 var helt i hundre når jeg så annonsa. Dumt at folk ikke tar vare på slike biler Siter Golf G60 1991 x Golf GTI 16 V - 1988 x Golf GL 1.8 - 1985 x Derbi sm - 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kripus Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Jah, det er sant.. Det er joh en bil som man værtfall burde ta vare på. Det er joh ikke akuratt så mange av de lenger. Man kan joh seff kjøpe den og bruke den som en prosjekt. Men det koser joh en del og få tak i deler og slikt...! Siter 91 Vw Golf 2 (Prosjekt i deler) 94 Ford Eskort STV (sambo sin egentlig) 86 Vw Golf 2 ( Solgt) 85 Ford Fiesta (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 skulle gjerne hatt noe tusen ekstra jeg. Tatt vare på bilen og satt den tilbake i orginal stand, og da mener jeg helt og holdent orginal Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Det er nok sikkert endel arbeid å få venstre sida hel igjen tipper jeg. Skulle noen kjøpe den så har jeg bakskjermer som er brukbar for lapping. Sikkert ypperlig for den skaden. høyre forskjerm og bakfanger liggende. Hadde venstre forskjerm og frontfanger men det er solgt. Trur ikke den prisen er noe å si på! Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kripus Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 skulle gjerne hatt noe tusen ekstra jeg. Tatt vare på bilen og satt den tilbake i orginal stand, og da mener jeg helt og holdent orginal Det er joh det som er moro med en slik bil, og ha den HELT orginal. Det er en slik bil som kan bli vært en del penger om noen år hvis man holder den orginal og vedlike.. Siter 91 Vw Golf 2 (Prosjekt i deler) 94 Ford Eskort STV (sambo sin egentlig) 86 Vw Golf 2 ( Solgt) 85 Ford Fiesta (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kr0lle Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Trist å se en så fin bil bli ødelagt så mye. Hadde jeg ikke hatt prosjekt fra før hadde jeg kjøpt denne. Fikk lyst til å legge inn bud på interiøret, men jeg er ikke sikker på om jeg har hjerte til det, siden det står i bilen og den er ganske original. Siter - VW Golf II GTI - RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heff_88 Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 nå fristet det med en bil til.:rolleyes: jeg har tilogmed skjermene til denne bilen hjemme i garasjen(nye å ubrukte) =/ Siter - 80 quattro 5e x 85 Audi Coupe Gt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kripus Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 nå fristet det med en bil til.:rolleyes: jeg har tilogmed skjermene til denne bilen hjemme i garasjen(nye å ubrukte) =/ Da er det vell bare og finne en og "jobbe" litt med den da :D Siter 91 Vw Golf 2 (Prosjekt i deler) 94 Ford Eskort STV (sambo sin egentlig) 86 Vw Golf 2 ( Solgt) 85 Ford Fiesta (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleUlv Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 uff så ikke bra ut, hadde den ikke bare stått så langt unna så skulle jeg ha dratt å hentet den. rallye er jo drømmebilen Siter "Forskjellen mellom en idiot og en eksentriker er noen ekstra millioner i banken" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettajinxer Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 tørr eg spør om den personen som har den bilen ikkje har LITT vw-hjerte i det heile tatt:(sånne biler lar men ikkje ruste!!!!triste greier:(sku ha henta den hadde eg hatt peng og den ikkje sto halve landet borte,for fy f..n dei e grombiler!!!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg