avantgarde Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 I går fikk jeg en grønn Peugeot bak meg ved Tasta, Stavanger. Tror det var stasjonsvogn, og skiltet begynte på AZ mener jeg å huske. Den bilen så ut til å gå som et lite helvete, den hadde i hvert fall null problemer med å henge på ut av et kryss (ikke det at jeg kjører Ferrari heller da men). Bak rattet satt det ei dame! En noe spesiell lyd når ho giret kunne vitne om at det var gjort noe med denne bilen... :) Noen som har noen opplysninger om bilen? Kjenner en familie i Stavanger som har en lysgrønn met 406 Break (stasjonsvogn) 3.0 V6 manuell med lyst skinn. Kan det være den? Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sodex Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Kjenner en familie i Stavanger som har en lysgrønn met 406 Break (stasjonsvogn) 3.0 V6 manuell med lyst skinn. Kan det være den? 3.0 V6? Ikke rart den hadde null problem med å holde følge med mine 2.0 V6 da ;) Kan nå være den da ja, var som sagt ei dame som kjørte ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Såg en Nyere BMW "Suv" i går,med friske felger og 2 delt lakk,svart og saffran gull... Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sodex Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Så en heller tvilsomt stylet bil i dag ved Stavanger botaniske hage. En Opel Signum med noen frontlykter jeg aldri har sett maken til, og kronen på verket? Flere Type R-merker rundt omkring. Blir ikke det litt det samme som å klistre på et M-merke bakpå en Hyundai? Eller klistre MPS bakpå en elbil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sodex Skrevet August 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Er rimelig sikker på at det dukket opp en Audi R8 i Stavanger i dag. Jævla fin bil! Prøveskilter hadde den i hvert fall. En liten sjanse for at det var nye versjonen av TT også, men har sett et par av dem før og det første som slå meg var at dette var en R8. Er det led-greier i fronten på en TT, eller er det kun på R8? På vei mot motorveien kom det jammen meg en Xedos 6 kjørende mot meg, samme farge som min! Og i går kjørte jeg bak en 300ZX, sikkert den jeg så for et par uker siden med prøveskilt. Nå hadde det fått norske skilter. ... tydeligvis bare jeg som holder denne tråden levende men :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Hvis du kimsa kan det jo ha vært en A5 du såg? Denne har LED lys som vanlige nærlys. Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Spotta svart R8 igår ved Victoria hotell i sentrum.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sodex Skrevet August 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Spotta svart R8 igår ved Victoria hotell i sentrum.. Ah, da var det en R8 jeg så! Jeg traff på den rett før rundkjøring ved Rica Forum Hotell, skilte seg klart ut blant de andre bilene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 d va nok meg du såg:P Var der du som lå bak/foran meg på motorveien mellom Kvadrat og Stangeland torsdagskveld? Kjører mørk grønn BMW E46. Sort Supra med grå viperstriper og prøveskilt. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sodex Skrevet August 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Kjørte bak en rød Ferrari 348TS rett før Hafrsfjordbroen (trodde egentlig den het Tanangerbroa). Så ut til å være en rimelig ung sjåfør. Pen bil, selv om den begynner å bli en del år! Edit: I dag fikk jeg se en Maserati 3200 ved Rica Forus Hotel, og når jeg kjørte videre mot Åsen dukket det opp en sjelden skapning. Viste seg å være en Citroen Mehari fra 1975! Dessuten, er det noen som savner ei ku (!) så ble den sist sett på gang og sykkelstien på Tasta, et noe uvanlig syn egentlig. Hvor mange hester har ei ku? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Kjørte bak en rød Ferrari 348TS rett før Hafrsfjordbroen (trodde egentlig den het Tanangerbroa). Så ut til å være en rimelig ung sjåfør. Pen bil, selv om den begynner å bli en del år! Edit: I dag fikk jeg se en Maserati 3200 ved Rica Forus Hotel, og når jeg kjørte videre mot Åsen dukket det opp en sjelden skapning. Viste seg å være en Citroen Mehari fra 1975! Dessuten, er det noen som savner ei ku (!) så ble den sist sett på gang og sykkelstien på Tasta, et noe uvanlig syn egentlig. Hvor mange hester har ei ku? Det var ikke en 355 da? ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sodex Skrevet August 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Det var ikke en 355 da? Ser egentlig ikke forskjellen på alle Ferrariene, så jeg sjekket registreringsnummeret for sikkerhetsskyld den dagen, og der stod det i hvert fall det jeg først skrev, så jeg vil tro det stemmer. Den jeg så hadde taket nede, men denne har kanskje ikke mulighet for det? Så denne går også i distriktet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Japp, mye ferrari i distrikte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sodex Skrevet August 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 I tunnelen inn mot sentrum fra Tasta i dag dukket det opp en svart og grønn monster med masse klistermerker og en diger vinge opp. Jeg regner nesten med at det var en Supra, men fikk ikke sett så mye og ser ikke all verden i en tunnel in the first place. Mener jeg har sett denne før, om ikke med egne øyne, så på bilder. Kan si såpass at den skilte seg rimelig ut blant de andre bilene :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg