Sodex Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 I dag så jeg den nydeligste bilen jeg har sett her borte. Kjørte ned bakken ved Åsen da en Ferrari 612 Scaglietti (det kan ha vært en 599 GTB Fiorano også, men de er ikke å oppdrive i Norge? Er det forresten noe forskjell i utseende på disse?). Den hadde norske skilter og var svart/koksgrå. Den ser nydelig ut på bilder, men fy steike så rå den var live! Ble ikke like gromt å se en hvit 3000GT senere på kvelden da :p Er det noen som vet hvem som har den sinte italiener? Den F430en som er blitt nevnt tidligere i tråden fikk jeg øye på her om dagen på Tananger også, ikke på langt nær så flott og elegant som 612 <- Min mening... :p Så for øvrig også en RS4 med noen digre felger på Biltema, samt en Cayenne Turbo på Tasta da jeg var på vei hjem fra jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Så R8`en idag! Digg den! Men ble like glad da jeg møtte på en Detomaso Pantera igår, var sølv\grå, og vingeløs! Er noe med disse 70talls bilene jeg digger Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 I går kom en Nissan 300ZX mot meg, hvit og med prøveskilter, og neppe noe jeg bør kappkjøre meg :p Noen som vet noe om den? Det går også to Nissan 350Z i området her, en gulloransje og en sølvgrå. du bør ikkje det nei.... drag bil fra japan , 778hp JUN motor kamerat av mg sin! Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sodex Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 du bør ikkje det nei.... drag bil fra japan , 778hp JUN motor kamerat av mg sin! Ikke mer? Peace of cake! :o) Jeg vil tro det er samme bil som jeg så litt senere med norske skilter litt senere da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 nei , dette er en bil uten skilter , ikk lett å få en drag bil godkjent når den kommer fra japan , hehe drog sieslengs i 150 på motorveien , Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sodex Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 nei , dette er en bil uten skilter , ikk lett å få en drag bil godkjent når den kommer fra japan , hehe drog sieslengs i 150 på motorveien , Hmmm, så da er det faktisk to 300ZXer med samme farge i området da, var sikker på det var samme bil! Jeg håper inderlig stuntet ikke ble utført i rushtrafikken :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meloh Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 noen av dere som henger på kvadrat på søndagene? eller mekjå for den slags skyld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 vert litt på kvadrat , men lite på mekjarvik.... hur d ? Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meloh Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 bare lurte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Desember 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2007 når eg jobbet i sandes for over 1 år siden, så var det en på delelageret til toyota på hegren som hadde en hvit 300zx på skilt som han bare tok ut på fine dager... mener han gjekk over til å være selger for ett eller annet greier til bilverksteder osv... har en kompis som har en delorian, men trodde ikke han hadde fått bilen på vegen igjen enda, han holder på å resturere den litt (skifte ledningsnett og masse annet drit på den) Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Desember 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 så denne her om dagen mellom sandnes-stavanger Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sodex Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Dårlig med fine biler å se om dagen gitt, de dukker vel ikke opp før sommeren er i anmarsj igjen... Så dog en Skyline i dag, på IKEA av alle ting. Mørk med "gullfelger" og lavprofildekk. Ikke byttet til vinterdekk eller kjøre'n lavprofil på vinterdekkene og mon tro... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sodex Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 Lå et par, tre biler bak det jeg tror måtte ha vært en Eclipse i går rundt Hinna. Rimelig stylet, skinnende rød og med PP-skilter. Så egentlig ganske gjennomført og pen ut, i hvert fall i kveldsmørket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sodex Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 har en kompis som har en delorian, men trodde ikke han hadde fått bilen på vegen igjen enda, han holder på å resturere den litt (skifte ledningsnett og masse annet drit på den) Så den igjen forrige uke (tror jeg), vet ikke om det kun var en testtur eller om han bruker den om vinteren? Den skiller seg lett ut i hvert fall :o) Edit: Så den faktisk på vei til kveldsvakten i dag. Den har definitivt fått på seg norske skilter. DL et eller annet. Eneste spennende jeg har sett utover det er førstegenerasjonen av MR2 på Auglendsmyrå (Åsen heter vel området rundt der). En rød og kul liten sak det der! Har stått parkert spredt rundt omkring der i halvannen uke (jeg har vært på kurs der), så jeg regner med vedkommende jobber der. Hadde parkert ved siden av meg i dag, endelig en bil som var på samme høyde som min omtrent! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnoutking Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Noen som vet hvordan det gikk med den lilla Corradoen, og sjåføren, som kræsjet i en parkert Caddy på Mekjavika i sommer/høst? Ble rimelig knoksa. :/ Pen bil. Siter ..../.------------\...... OEM VW <3 .../.___________.\...... ../( )========( )\..... .|\______ ______/|.... .|_\_____ _____/_|.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg