Sodex Skrevet April 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 På tide å oppdatere denne litt! Dagens "fangst" var en Maserati Quattroporte IV (altså ikke den nyeste modellen) og en Opel GT (dæven den var større enn jeg trodde). Ellers er det godt å se flere og flere caber er ute og lufter seg. Det betyr bare en ting, nemlig at det nærmer seg sommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_80/nsr_wannabe Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Noen som vet hvordan det gikk med den lilla Corradoen, og sjåføren, som kræsjet i en parkert Caddy på Mekjavika i sommer/høst? Ble rimelig knoksa. :/ Pen bil. Den er til lakkering nå :) Så den er på veien om ikke så alt for lenge! Siter Bil nå: Nissan 200sx 92/93mod. "Honda Civic 1.3" x-biler: Ford Mondeo 94mod. Nissan Sunny 86mod. Audi 80 85mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Mye fete biler ute i godværet for tiden ja Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sodex Skrevet April 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Så en blå Lotus Espirit i dag, kanskje ikke den flotteste fargen på bilen, men bilen var jo uansett småtøff! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sodex Skrevet September 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 Noen i Stavanger-området som har fått seg Maserati Grand Turismo? Kjørte en i retning Stavanger på motorveien i dag, sølvgråaktig. Lett å få øye på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snudii Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Hvorfor legger ikje folk ut mer bilder? Kun 1 bilde nå omtrent på 5 sider, hehe! Siter Bmw 325i :D Vinterleketøy! -Seat Leon 1.6-Turbo. Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Fordi Stavanger har så mye skont så ikje e verdt å ta bilde av. De 10-20 fine bilane her i byn spotte me ikje kver dag heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Desember 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 (endret) Eg har sett ein Mercedes 600 sel ein gong på eit verksted. Eg trudde først at det var ein heilt vanleg MB og at eigaren praktiserte emblemtuning. Det står meir om den bilen i linken. http://www.mbentusiastklubb.com/index.php?option=com_smf&Itemid=110&topic=10582.0 Eg har også sett ein Koenigsegg og ein Dodge Ram srt 10 på ei messe. Det er vist ikkje så mange bilar å spotte litt lenger sør for Sandnes. Endret Februar 13, 2009 av Actros 8x8 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarte2k Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Noen som har peiling på hvem som eier en hvit BMW e92(tror jeg) med dtm dekor bak? Kan hende det var M3, er ikke sikker. Så den når jeg svingte inn på motorveien når jeg skulle hente noe såpe i Stavanger/Sandnes området. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Februar 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2009 Noen som har peiling på hvem som eier en hvit BMW e92(tror jeg) med dtm dekor bak? Kan hende det var M3, er ikke sikker. Så den når jeg svingte inn på motorveien når jeg skulle hente noe såpe i Stavanger/Sandnes området. Det er nok en M3 fra Bavaria.. reg nr? Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kweid Skrevet Mars 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Syns eg såg ein røe Lambo Diablo udføre videoverden mariero på lørdag i 10-11 tiå. Aldri sett den før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Hvorfor legger ikje folk ut mer bilder? Kun 1 bilde nå omtrent på 5 sider, hehe! Couldt agree more ^^ Siter Saxo TCT908 Blach & Chrome 5x120 8,5x19 ET15 m dekk HBO 10 000,- BMW e36 Cab [x]BMW e39 523 [x] Citroen Berlingo[x] BMW 520i e34 [x] Volvo 760 [x] BMW 318i e30 Herjebil [x] Honda Prelude 2.2Vtec [x] BMW 520i e34 [x] Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snudii Skrevet Mars 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2009 Syns eg såg ein røe Lambo Diablo udføre videoverden mariero på lørdag i 10-11 tiå.Aldri sett den før. Stemme, eg såg ann og. Prøvde å ta bilde men hva for seine når ann kjørte mod byen fra rundkjøringa me mc donalds i mariero. Siter Bmw 325i :D Vinterleketøy! -Seat Leon 1.6-Turbo. Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet April 24, 2009 Rapporter Share Skrevet April 24, 2009 Stemme, eg såg ann og. Prøvde å ta bilde men hva for seine når ann kjørte mod byen fra rundkjøringa me mc donalds i mariero. Noen som veit hvem sin det er eller? Ellers sett i området: F-150 Lightning Porsche 365, 911 Speedster, 911 Turbo x 2 Quattroporte Caterham Elise Rolls Bentley RS2 x 2 RS4 RS6 R8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 Eg såg ein Dodge Ram SRT 10 idag på Pollestad rett ved Orre skule. Det kan ha vore ein vanleg Ram med vinge på enden av lasteplanet. Er det nokon her på forumet som har den. Gløymde nesten å seie at den var raud. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg