Actros 8x8 Skrevet August 19, 2009 Rapporter Share Skrevet August 19, 2009 Såg ein Caddilac CTS idag på M44 kl. 11.15. Den var norskregga og kjøp hjå ein Opelforhandler. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snudii Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Stor spottings på meg i dag ;)Så en nydelig Aston Martin DBS engelsregistrert, stod ved kaien i stavanger rett over klokka 10:30 ;) Samme som denne, bare helt svart med gule skilter. Glemte desverre mobilen hjemme :( http://www.astonmartin.com/eng/thecars/dbs Siter Bmw 325i :D Vinterleketøy! -Seat Leon 1.6-Turbo. Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet September 26, 2009 Rapporter Share Skrevet September 26, 2009 (endret) Såg ein Audi S8, ein Dodge Viper, ein BMW M3 E46, ein ganske lukseriøse, Daimler, ein Camaro, ein Tunderbird, ein amerikansk Volvo lastebil, ein Ford Mustang Shelby Cobra, ein Morgan Aeromax og ein Mercedes 450 SEL på Jærhagen idag. Endret September 27, 2009 av Actros 8x8 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet September 27, 2009 Rapporter Share Skrevet September 27, 2009 Dodge Viper. Bilen er heilt orginal utanom at eigaren har tatt vekk fjøringa, så det er ikkje krenging i den Viperen. Og denne bilen veit eg ikkje kva er. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allix Skrevet Oktober 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Så en heilt rå rød Opel Calibra i sandnes området for et par uker siden. Blanke baklykter med sølvfarga vinyler. Vet ikke om noen her inne eier den, men det er den eneste bra bilen jeg har spotta i området på en stund. Sett et par bra biler i Sauda sentrum. Blant annet en sølvfarga audi med blått neon lignende lys som skiltlys. Mange bra biler rundt omring i landet ellers da.. Siter Toyota Carina E '96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deeje Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Spotta en gul Ferrari 550 på shell ved Tananger på søndag;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Oktober 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2009 (endret) Spotta ein svarte Aston Martin på Bryne i idag, mellom klokka 14.30 og 15.00. Endret November 27, 2009 av Actros 8x8 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Oktober 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2009 Bare kameraten min som spottet en sort Lotus Omega på tirsdag? Skal ikke se bort fra at det kan være en vanlig Omega heller, men.. Nysgjerrig på om det var ekte Lotus :) Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet November 9, 2009 Rapporter Share Skrevet November 9, 2009 Bare kameraten min som spottet en sort Lotus Omega på tirsdag? Skal ikke se bort fra at det kan være en vanlig Omega heller, men.. Nysgjerrig på om det var ekte Lotus :) Jeg så også en Lotus Omega omtrent på samme tid. Gikk på prøveskilter. Traff den på Bråstein, den kjørte retning Ålgård. Jeg satt sånn O__O Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet November 27, 2009 Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 Såg ein BMW 530 GT på Bryne ved Stadioen ca 14.30 idag. http://www.dinside.no/814206/bmw-viser-helt-nye-gt Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rasjima Skrevet April 5, 2010 Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 Såg en råe varebil på essoen fredagskvelden i sandnes, hadde folt av lys på siene og en fangar så store så ei gårds grind, trur an va røe men eg e ikkje sikker.. En mann så kjørte någen så kjenne maen? Det står og en råe hiace på tonstad, taxi faktiskt.. Siter 2002 - Toyota Hiace 2,5 l Turbo diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rasjima Skrevet April 5, 2010 Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 En hiace på rånetreff søndag mekjavik hvit med svart tak, har noen bilder/info om eier? Siter 2002 - Toyota Hiace 2,5 l Turbo diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Mai 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2010 En hiace på rånetreff søndag mekjavik hvit med svart tak, har noen bilder/info om eier? Samme som har vært på Street legal på forus? Isåfall tror eg det står en 200sx maskin i an. Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Juni 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 Fikk ståpels i går da jeg møtte en Lotus Omega på E39 på vei mot sandnes! Bilen kom i retning mot Ålgård. Er betongklosser som deler veien, så jeg så bare panser, tak og bagasjelokk, så kan kanskje vært en EVO500? Uansett, grom Omega var det hvertfall! Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Juni 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2010 Såg en sort TVR Tamora med sorte skilt ved Tananger i dag. GROM bil! Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg