cosworthFTW Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 har et sett med cosworth gullfelger jeg tror er omlakert! tenkte å få de vakset no når jeg skifter bremseklosser!! Noen tips,om hva jeg kan bruke å vaske med etc? Siter Cosworth!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Noe sterkt ivertfall, man får kjøpt felgrens. På jobb har vi en spesiell syre vi bruker på vriene felger, men den er så sterk at jeg tviler på at du får kjøpt det privat. Hvis ikke, avfetting og finne fram en oppvaskkost og starte å gnikke å pusse.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Hvis ikke, avfetting og finne fram en oppvaskkost og starte å gnikke å pusse.. og avslutt med sonax felgrens/vask.. den er sinnsykt bra! Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworthFTW Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 ok =) kor får jeg tak i sakene? Siter Cosworth!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 avfetting of sonax produkter får du på meca! Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 P21s wheel gel er helt sjef på felger, de er sikre på alle typer felger, og jo mere møkkete de er jo lengere lar du gelen virke. IKKE noe annet kommer på felgene mine i alle fall. Er de veldig møkkete, følger det med en svamp også i P21s wheel gel pakka (bare legg på P21s, la virke, spyl av, legg på P21s, la virke, bruk svampen og spyl av). http://www.s100.no/bil.html Tror desverre de kun kan kjøpes på nettet (om noen vet om de er i butikk gi tilbakemeld), handler du for over 600 el 700???kr er det fraktfritt. Han som jobber der er også veldig hyggelig. Prickbort kan også brukes vil jeg tro, den er også bra på bilen. Meguiars all wheel cleaner (noe sånt) Oppvask kost og avfetting hadde ikke jeg gjort, men er felgene gamle så funker sikkert det også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg