salms Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Som topic sier, hvordan renser man best mulig et taktrekk? Taktrekket mitt har spor som kan tyde på at dreneringene en eller annen gang har vært tette, evt at det har vært skikkelig styggvær! Er også noen flekker av skitne fingre(dette er nok dessverre gamle merker, men verdt et forsøk?). Så, hva slags produkt skal jeg bruke på dette, og hvordan går jeg frem for best mulig resultat? Taktrekket er vel stoff av ett eller annet, vet ikke hva slike stoff heter jeg, plysj? Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 ingen..? Jeg har lest litt rundt her, er denne noe å satse på? "Quik Out™ Carpet Stain Remover" Og hvor får jeg tak i slikt, må jeg bestille på hjemmesidene deres? Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg